۱۵:۵۱ - جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

برگزاری بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شاهین شهر

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: کانونهای فرهنگی هنری از برکات انقلاب به شمار می روند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، حجة الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی  مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: کانونهای فرهنگی هنری از برکات انقلاب به شمار می روند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: یکی از ویژگیهای کانونهای مساجد آن است که در راه خدا برای فرهنگ دینی زحمت می کشند که بدون شک در نزد خدا بی پاداش نیست.

ایشان با اشاره به فعالیتهای اعضای کانونهای مساجد بیان داشت: این اعضاء نه تنها از مستمری برخوردار نمی شوند بلکه مجبورند گاها از جیب خود نیز برای امور کانون هزینه نمایند.

وی همچنین با ارائه پیشنهادهایی برای رشد کانون ها گفت: تشکیل هیئات نظارت در شهرستان شاهین شهر از پیشنهادات ما به شمار می رود زیرا هیات نظارت در  استان نخستین جلسه خود را در دیماه سال جاری تشکیل داده است و 12 دستگاه اجرایی در این هیات مشغول فعالیت هستند و من امیدوارم شاهین شهر در این امر پیش قدم شود.

در پایان برنامه نیز از 5 نفر از مسئولان کانون های برتر شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.