۱۵:۱۶ - شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲

سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه

میهمانی ویژه در بازداشتگاه شاهین شهر، ضیافتی که دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه به اخلال گران نظم عمومی و حقوقی شهروندی در آخرین چهارشنبه سال 1392 وعده داد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در دفتر امام جمعه شاهین شهر برگزار شد صیاف زاده دادستان شهرستان با بیان این مطلب افزود: کلیه کسانی که در آخرین چهارشنبه سال به هر نحو ممکن از قبیل مواردی چون نقض حقوق شهروندی، اخلال در نظم عمومی و ایجاد آلودگی صوتی، مزاحمت ایجاد نمایند و توسط نیروی انتظامی بازداشت شوند تا شانزدهم فروردین ماه سال 93 میهمان ویژه ما در بازداشتگاه خواهند بود.

وی در ادامه سخنانش از کلیه شهروندان و والدین گرامی خواست تا با دقت نظر بیشتر خود بر رفتار فرزندان خود نقش موثری در کاهش حوادث و آسیب های اجتماعی داشته باشند.

در ادامه حجه الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر، اولین حضور علیرضا بصیری فرماندار جدید شهرستان را در جلسه خیرمقدم گفت و با توجه به تقارن ایام نوروز و دهه فاطمیه، از مسئولین دستگاههای ذیربط خواست ضمن ارج نهادن به ارزش های فرهنگ معنوی و مقام والای بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) محور اصلی برنامه های این دهه را بر پایه شناساندن ابعاد شخصیت ایشان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.