۱۳:۳۰ - یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶

با حضور رئیس ستاد انتخابات شهرستان؛

اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شاهین شهر و میمه انتخاب شدند

اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شاهین شهر و میمه انتخاب شدند.

به گزارش شاهین پرس، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جلسه انتخاب معتمدان اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود گفت: انتخابات به عنوان یکی از عرصه‌های رسمی و قانونی جمهوری اسلامی و نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌های سرنوشت ساز کشور است.

علیرضا بصیری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: روز 29 اردیبهشت سال جاری بار دیگر ملت ایران با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق های رای ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، تمامی ترفندها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.

وی بر لزوم بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: افرادی که مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند باید افرادی متعهد، متخصص، کارآمد و شجاع بوده و نباید وامدار هیچ گروه، حزب و فردی باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: تمام مجریان اعم از مجریان ستاد انتخابات، هیئت اجرایی، هیئت بازرسی و هیئت نظارت باید با پیروی از اصل بی طرفی برای برگزاری انتخابات برابر نص صریح قانون تلاش کنند.

در ادامه این جلسه از بین ۳۰ نفر معتمدین مردم شهرهای شهرستان، تعداد ۹ نفر اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات با رای مخفی انتخاب شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس شورای اسلامی  در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.