۱۴:۵۴ - دوشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۶

فرماندار شاهین شهر و میمه خبر داد:

357 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شاهین شهر و میمه ثبت نام کردند

بصیری خبر داد: با پایان یافتن زمان ثبت نام، آمار نهایی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهین شهر و میمه به 357 نفر رسید.

به گزارش شاهین پرس، رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه آخرین آمار ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان را 357 نفر اعلام کرد و گفت: نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس تقویم زمانبندی شده از سی ام اسفند سال 95 همزمان با سراسر کشور در فرمانداری و بخشداری های شهرستان آغاز و تا ساعت 24 فروردین 95 ادامه داشت که در این مدت 357 نفر با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام خود را قطعی و اعلام آمادگی کردند.

علیرضا بصیری با بیان اینکه در مجموع تعداد 310 نفر مرد و ۴۷ نفر زن برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ثبت نام شده اند خاطرنشان کرد: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر 242 نفر و 115 نفر نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانون مند و ایجاد فضایی سالم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است افزود: با پایان یافتن روند ثبت نام، مراحل بررسی تایید صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی و هیات نظارت ستاد انتخابات شهرستان آغاز خواهد شده است.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ان شاالله مردم بیدار و بصیر شهرستان همچون گذشته، با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار کشور و شهرستان رقم خواهند زد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.