۲۱:۳۵ - دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

در اولین روز؛

42نفر برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شاهین شهر و میمه ثبت نام کردند

ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز و در اولین روز 42 نفر ثبت نام کردند.

جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان در گفتگو با شاهین پرس، از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهین شهر و میمه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در اولین روز 42 نفر از داوطلبان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری ثبت نام کردند.

محمود مسلم زاده اضافه کرد: ۳۴ نفر از داوطلبان برای عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و هشت نفر نیز داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شاهین شهر و میمه تاکید کرد: داوطلبان عضویت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اولین فرصت با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه ثبت نام خود را انجام داده و از موکول کردن به روزهای پایانی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری و بخشداری های تابعه همزمان با سراسر کشور از سی ام اسفندماه 95 لغایت ششم فروردین 96 در ساعات اداری آماده ثبت نام از داوطلبان هستند.

جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: همراه داشتن اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه دو نسخه تصویر از تمامی صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام‌ وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام‌ وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3 و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد برای ثبت نام الزامی است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  همزمان در 29 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.