۰۸:۴۵ - دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

پیام نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه در پیام نورزوی خود فرارسیدن سال 1396 را به شهروندان تبریک گفته و سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران آرزو کرده است.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین شهر و میمه در پیام نورزوی خود فرارسیدن سال 1396 را به شهروندان تبریک گفته و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای ملت ایران کرده است.

متن پیام نوروزی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر و تعالی بیشتر به سمت کمالات انسانی فرا می خواند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید، در این بهاران که مزین به ولادت یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می شود، تنها دلخوشی و تسلای دلمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

اینجانب فرارسیدن سال 1396 و عید بهاران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا، پیشکسوتان جهاد و شهادت همه مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک عرض می نمایم، امیدوارم سال جدید سال پرخیر و برکت برای جهان اسلام، انقلاب اسلامی، ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد.

سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مشیر صدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.