۱۵:۳۰ - سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

رئیس اتاق اصناف شاهین شهر و میمه خبر داد؛

نمایشگاه بهاره شاهین شهر پلمپ شد

خسروی گفت: یک نمایشگاه عرضه پوشاک و مواد غذایی در شاهین شهر با حکم قضایی پلمپ شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس از پلمپ نمایشگاه عرضه پوشاک و مواد غذایی در شاهین شهر خبر داد و گفت: نمایشگاه بدون پروانه کسب در حال فعالیت با گزارش های مردمی و بازدید یازرسان اتاق اصناف شهرستان، براساس قوانین آیین نامه نظام صنفی و حسب دستور قضایی پلمپ شد.

ابراهیم خسروی افزود: این نمایشگاه متخلف در زمینه فروش و عرضه پوشاک، آجیل، خشکبار و شیرینی جات فعالیت می کرد که در بازدید بازرسان بعلت نداشتن مجوز فعالیت علاوه بر پلمپ این مرکز، اقلام و اجناس این نمایشگاه نیز برای ارزیابی رعایت اصول بهداشت و قاچاق کالا در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

وی برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز را عامل تشدید رکود حاکم بر بازار و مراکز مجاز دانست و افزود: مشاهده شده که افراد سودجو در نمایشگاه های بدون مجوز اقدام به عرضه مواد غذایی می کنند که سلامت شهروندان را تهدید می کند، بر همین اساس به شهروندان توصیه می شود اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه و نمایشگاه های دارای مجوز فعالیت از اتاق اصناف تهیه نمایند.

رئیس اتاق اصناف شاهین شهر و میمه با بیان اینکه متاسفانه امسال بدلیل رکود بازار، تولیدکنندگان از برگزاری نمایشگاه بهاره استقبال نکردند تصریح کرد: در جلسات متعدد با صاحبان نمایشگاه و فروشگاه های بزرگ و کوچک شهرستان تاکید شده است فروشگاه های شهرستان با فروش های فوق العاده خلاء نمایشگاه بهاره امسال را جبران کنند.

وی به افرادی که قصد برگزاری نمایشگاه دارند توصیه کرد قبل از هرگونه اقدام نسبت به اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح اقدام کنند که در غیر اینصورت با متخلفان برجورد جدی خواهد شد و از شهروندان نیز درخواست کرد: بازرسان اتاق اصناف تا 15 فروردین سال 96 آماده رسیدگی به شکایان مردمی هستند.

خسروی اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان در قالب اکیپ های ویژه نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا نیمه فروردین ماه سال 96 حتی روزهای تعطیل برای کنترل بازار و قیمت ها علاوه بر بازرسی از واحدهای صنفی به شکایات مردمی نیز رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.