۱۸:۰۴ - یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

همزمان با روز درختکاری انجام شد؛

بهره برداری از فاز ۲ بوستان گل سرخ شاهین شهر/ تصاویر

همزمان با 15 اسفند روز درختکاری، و با حضور مدیران و مسئولان و اهالی محله گلدیس شاهین شهر فاز دوم بوستان گل سرخ با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در مساحتی حدود سه هکتار به بهره برداری رسید و تعدادی نهال نیز غرس شد.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با 15 اسفند روز درختکاری، و با حضور مدیران و مسئولان و اهالی محله گلدیس شاهین شهر فاز دوم بوستان گل سرخ با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در مساحتی حدود سه هکتار به بهره برداری رسید و تعدادی نهال نیز غرس شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این آیینتوزیع عادلانه خدمات شهرداری به همه محله های شهر را از جمله وظایف شورای اسلامی عوان کرد و گفت: بودجه عمرانی شهرداری شاهین شهر در سال جاری 103 میلیارد تومان بود که همه این مبلغ در حوزه عمران هزینه شده است.

اسماعیل فرهادی به پروژه انتقال پساب برای آبیاری فضای سبز شاهی شهر اشاره کرد و افزود: با وجود خشکسالی سال های اخیر و کمبود منابع آبی اگر حرکت پساب نبود امروز فضای سبزی نیز در شاهین شهر وجود نداشت

شهردار شاهین شهر نیز در این مراسم سیاست شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر را توسعه و گسترش خدمات در تمام محله های شهر بیان کرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری شاهین شهر بر این بوده که به همه نقاط و محله های شهر خدمات رسانی انجام شود اما با وجود محدودیت منابع و اعتبارات مالی هر سال بخشی از نیازهای محلات خدمات رسانی می شود.

حسن امیری با بیان اینکه شهرداری شاهین شهر با حمایت شورای شهر طی دو سال گذشته موفق شده بالغ بر 150 پروژه در سطح شهر اجرا کند خاطر نشان کرد: با افتخار اعلام می کنیم که دوره چهارم شورای شهر تنها دوره ای است که همه پروژه هایی که در برنامه پنج ساله شهرداری پیش بینی شده بود اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: فاز دوم پروژه بوستان گل سرخ گلدیس با تلاش مجموعه کارکنان شهرداری با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در مساحتی حدود سه هکتار در کمتر از یک سال اجرا و در امروز در آستانه فرارسیدن سال 96 به بهره برداری می رسد که امیدواریم با رسیدن فصل بهار همراه با زدودن ناپاکی های محیط اطراف نهال دوستی و مهربانی را دلها نهادینه کنیم.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین شهر در ادامه این مراسم با اشاره به سنت حسنه درختکاری در اسلام گفت: اسلام برای همه امور زندگی انسان ها برنامه ای جامع و کامل دارد و سنت درختکاری از جمله سنت های پسندیده و سفارش شده در اسلام و صدقه ای جاری محسوب می شود که با توجه به افزایش آلودگی هوا در سال های اخیر ترویج این سنت حسنه موجب کاهش آلودگی هوا می شود.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر در ابتدای مراسم افتتاح فاز دوم بوستان گل سرخ گلدیس گفت: در سال جاری فضای سبز شاهین شهر 16.5 هکتار رشد و توسعه داشته است که با افتتاح فاز دوم این پارک، حدود چهار هکتار به فضای سبز محله گلدیس افزوده شده است.

حمیدرضا فدایی با بیان اینکه بالغ بر 160 هزار اصله درخت در بوستان های شاهین شهر غرس شده افزود: از مجموع 325 هکتار فضای سبز شاهین شهر 180 هکتار به پارکها و بوستان ها اختصاص دارد و بر همین اساس سرانه فضای سبز هر شهروند حدود 20 متر مربع است.

وی حمایت سازمان از پروژه های مرتبط را از جمله وظایف سازمان پارک ها و فضای سبز بیان کرد و افزود: با توجه به نیاز محله گلدیس به فضای سبز  این محله سال گذشته در رأس توسعه فضای سبز قرار داشت که امیدوار هستیم با نگهداری و استفاده صحیح قدر دان زحمات و خدمات باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.