۱۱:۴۸ - پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

اصلاحیه خبر آتش سوزی؛

گلهای قدیمی‌ترین گل فروشی شاهین شهر در آتش سوخت

شب گذشته بر اثر آتش سوزی 85 درصد لوازم و تجهیزات گل فروشی گل عروس شاهین شهر از بین رفت.

به گزارش شاهین پرس، شب گذشته عقربه های ساعت حدود ساعت 22:45 را اعلام می کرد که بر اثر آتش گرفتن کپسول گاز در گل فروشی گل عروس شاهین شهر گلهای همیشه باطراوت این گل فروشی در آتش سوختند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شاهین شهر گفت: شب گذشته طی تماس مردمی با سامانه 125 و اعلام وقوع حریق بلافاصله ماموران ایستگاه شماره یک آتش نشانی به محل اعزام شدند که با وجود شدت آتش سوزی برای کنترل و ایمن سازی نیروهای کمکی از سه ایستگاه دیگر به محل حادثه فراخوان شده و حضور پیدا کردند.

مرتضی جهانگیری به افزوده شدن تجهیزات و نیروهای ایستگاه های دیگر آتش نشانی برای کنترل و مهار دامنه حریق اشاره کرد و افزود:  این آتش سوزی با حضور و مدیریت مدیر عامل سازمان آتش نشانی و شهردار شاهین شهر پس از پنج ساعت تلاش 32 آتش نشان حدود ساعت سه بامداد بطور کامل مهار شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بردانشت ولی حدود 85 درصد از لوازم و تجهیزات این گل فروشی طعمه حریق شده و از بین رفته است که با وجود مجاورت کانون اصلی حریق با بازار شب هرگونه تعلل امکان سرایت آتش سوزی به بازار، فلافلی های سیار و کل پارک وجود داشت که با تلاش ماموران آتش نشانی از سرایت حریق به بازار جلوگیری به عمل آمد.

*************************

لازم به ذکر است خبر قبلی مندرج در سایت به نقل از شاهدان عینی بود که با توجه به وظیفه ذاتی این رسانه برای اطلاع رسانی دقیق اخبار، خبرنگار شاهین پرس به محل حادثه رفته و صحت خبر را جویا و اطلاع رسانی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.