۰۸:۳۰ - پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵

امام جمعه موقت تهران:

ولایت مرکز ثقل وحدت جامعه/ جوشش خون شهدا سّد راه هر فتنه ای است

آیت الله صدیقی خطاب به مسئولان نظام تصریح کرد: آقای رییس جمهور، آقای رییس مجلس مبادا از رهبر پا جلوتر بگذارید و بدانید مرکز ثقل وحدت در جامعه ولایت است.

به گزارش شاهین پرس،  امام جمعه موقت تهران در اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان با توسل به اهل بیت و امام عصر (عج) اظهار کرد: امام زمان (عج) کلید فتوحات ما در دوران دفاع مقدس بودند.

آیت الله سید کاظم صدیقی با بیان اینکه حضور ما در این مکان نشان از دعوت شدن توسط شهدای مدافع حرم است، تصریح کرد: جریان ننگین تکفیر و ترور و حامیان آنها و مستکبران عالم، آدم کشی را حرفه خود قرار داده اند و مدافعان حرم و نیروهای جبهه مقاومت اسلامی در برابر این افراد و گروهک های شرور ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به خلقت بشر، گفت: خداوند همه عالم را برای انسان آفریده است، پس انسان حق ندارد دلش را به کسی به غیر از خدا بفروشد،حب و بغض را برای او باید انجام داد، ضمن اینکه باید مراقب تیرهای زهرآگین شیطان باشید.

استاد اخلاق حوزه علمیه با توصیه به پرهیز از انجام رذائل اخلاقی، اظهار کرد: تمام اعضای بدن در روز آخرت بر اعمالی که انجام داده اند شهادت می دهند.

آیت الله صدیقی با اشاره به اهمیت توسل به قرآن و اهل بیت (س) گفت: بسیاری از فرماندهان ما در عملیات های بزرگی که انجام می داده و می دهند با توسل به این عزیزان توفیق می یابند.

وی یکی از از مهمترین قوانین الهی  را پس دادن امانت به اهل او بیان  و تاکید کرد: شما در آینده می خواهید رای بدهید ولی به کسی رای دهید که مطیع امر ولایت، متوجه  شهدا و خانواده آنها باشد و همچنین به مسائل جوانان اهمیت دهد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در قیامت خداوند نسبت به انتخاب های ما از ما سوال خواهد کرد و ما را مورد مواخده قرار می دهد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خدا است و قرآن کریم در مورد شهدا گفتمان سازی دارد افزود: آقای رییس جمهور، آقای رییس مجلس و روسای قوا مبادا از رهبر پا جلوترنگذارید و بدانید مرکز ثقل وحدت در جامعه ولایت است.

وی اظهار کرد: کسی حق ندارد به شهید بگوید مرده، خداوند در قرآن اجاز نمی دهد کسی اینگونه اظهار نظر بکند، شهدا چشمه حیات هستند.
استاد برجسته حوزه های علمیه با بیان اینکه «هرگز گمان نبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده اند» تاکید کرد: انسانی که در راه خدا به قتل رسید آن کس مرگ را می راند.

آیت الله صدیقی با توصیه به با وضو خوابیدن، گفت: آنچه در عالم رویا از خداوند از عالم حق گرفتیم بیشتر از مواردی است که در بیداری گرفتیم.

وی تصریح کرد: مطلقا مرگ برای شهید نیست و باید دانست شهادت عامل جاودانگی است و خداوند عزیز عاشق شهید و شهادت است.

امام جمعه موقت تهران با فرستادن دورد به روح پاک همه شهیدان، گفت: خوشا بحال مردم اصفهان که چنین شهیدانی دارند، شهدای اصفهان همچون خرازی، ردانی پور، کاظمی، میثمی و … با دیگر شهدا فرق هایی دارند.

آیت الله صدیقی با تقدیر از مقام شامخ  شهدای مدافع حرم ایرانی، بسیجی و فاطمیون اظهار کرد: بیعت شما با شهدا خودش یک جبهه است.
وی حضور مردم در یادواره شهدا را نشان از توفیق این عزیزان بیان کرد و گفت: تمام بهشتیان به جایگاه شهدا غبطه می خورند.

استاد اخلاق حوزه شهید را دارای درجه شهود عنوان و اظهار کرد:خداوند کسانی که از انجام گناهان پرهیز و تقوا پیشه می کنند، روزی 70 بار نظاره می کند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه آسمان اصفهان بوی شهدا و علمای بزرگی در خود دارد، تصریح کرد: هیچ فتنه ای نمی تواند با ولایت مقابله کند چرا که خون شهدا در گلوی مردم می جوشد و فتنه را ریشه کن می کند.

وی با اشاره به افرادی که دین را فقط دین سازش، رحمانی و توافق با دشمن معرفی می کنند، گفت: دین ما دین مبارزه با غارتگران بیت المال، دین دانش، هوشیاری و مبارزه با دشمنان و کافران است.

وی با توصیه به داشتن روحیه انقلابی اظهار کرد: برخی تشنه مقام هستند و مملکت را به آتش و فتنه می کشند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مدافعان حرم از فرزندان خردسال خود برای دفاع از حریم اهل بیت می گذرند، اظهار کرد: امام حسین (ع) فرمودند کیست که از حرم رسول الله (ص) دفاع کند و مشخصا این حرف آقا حالا را هم شامل می شود.

آیت الله صدیقی گفت: شخص ملایی به آمریکا اعتماد کرد،باید به او گفته شودخوب دیدی که جوابتان را چگونه دادند و حالا و امروز شاهد بدعهدی آنها هستید.

وی با اشاره به جنایت های عبری، غربی و عربی در منطقه ما و دیگر کشورهای جهان اظهار کرد: یمن امروز غرق خون است و همه این بدبختی ها از ارتجاع عربی و حمایت های غربی سرچشمه می گیرد.

به گفته وی، تروریست پروری ها و اعزام و تجهیز آنان به سوریه و عراق نیز از همین سران خونخوار نشأت می گیرد که باید با وحود و انسجام و مقاومت نابودی آنان را رقم بزنیم و برای مجاهدت در راه خدا اقدام کنیم.

بر این اساس، پیکر شهید مدافع اسلام و حرم، شهید سید مهدی موسوی  از مدافعان لشکر فاطمیون لحظاتی قبل وارد این محفل نورانی در گلستان شهدای اصفهان شد.

انتهای پیام/ صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.