۰۸:۰۰ - دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵

حاجی دلیگانی خبر داد:

نمایندگان مجلس اعتراف شجاعانه ظریف در پذیرش اشتباه را تقدیر کردند

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از اقدام شجاعانه ظریف به خاطر اعتراف به اشتباهاتش در جلسه کمیسیون امنیت ملی تقدیر کردند.

نماینده شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس، از استماع فایل صوتی وزیر امور خارجه توسط نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: برای ایجاد شفافیت در خصوص اظهرات مطرحه شده، بنده و چند تن از نمایندگان مجلس در کمیسیون امنیت ملی، فایل صوتی اظهارات آقای ظریف را استماع کردیم. و سپس متن صحبت های آقای کریمی را امضا کردیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی اضافه کرد: آنچه ما شنیدیم نشان می‌دهد مطالب کریمی قدوسی درست است و آقای ظریف گفته از اینکه در مذاکرات به آمریکا اعتماد کرده پشیمان است و پذیرفته که این کار اشتباه بوده است.

وی افزود: در ادامه متن نوار صوتی پیاده شد و حاضرین در جمع صحت اظهارات کریمی را امضاء کردند و در ادامه نمایندگان مجلس نیز در بیانیه ای از اقدام شجاعانه وزیر امور خارجه در پذیرش اشتباه تقدیر کردند.

این نمایندگان شامل حاجی دلیگانی، عباس گودرزی (بروجرد) حسینی کیا، پورمختار، جاسمی، موسوی لارگانی، آزادی‌خواه، ابوترابی، فلاحتی، ابطحی، نوروزی و کریمی قدوسی است.

پس از نقض برجام از سوی آمریکا، کمیسیون امنیت ملی مجلس این موضوع را مورد رسیدگی و بررسی قرار دادند به همین منظور از وزیر امور خارجه نیز دعوت کردند که ظریف در این جلسه اعتماد به آمریکا را اشتباه خوانده و پذیرفته بود که از این اعتماد پشیمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.