۲۳:۴۶ - جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر اعلام کرد:

احداث مجموعه بزرگ سیتی سنتر و کمپینگ توریستی در شاهین شهر

پروژه بزرگ مجموعه سیتی سنتر با واحدهای اداری، تجاری، ورزشی و تفریحی در شمال اصفهان و ضلع غربی شاهین شهر درمساحتی 850 هزار متر مربعی در سال 93 احداث می گردد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، مهندس حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر درکنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان اینکه طی برنامه 5 ساله‌ای پروژه های جدیدی در مقیاس کلان در شاهین شهر اجرا می شود، نوید روزهای روشنی را به شهروندان داد.

مهندس مقدسی ضمن بیان اینکه بودجه 127 میلیارد تومانی شهرداری در سال 93 طی چندین جلسه فشرده تنظیم و به شهرداری و 5 سازمان وابسته ابلاغ گردید، افزود: از این مبلغ 90 میلیارد در بخش عمرانی و 37 میلیارد تومان به بخش هزینه های جاری شهرداری اختصاص داده شده است.

رئیس شورای شهر شاهین شهربا اشاره به عمر 6 ماهه شورای دور چهارم افزود: اهتمام ویژه شورای دور چهارم به اتمام و بهره برداری پروژه های نیمه تمام از قبیل کتابخانه مرکزی، فرهنگسرای گلدیس، ورزشگاه‌های بانک استان و خانه کارگر و همچنین تکمیل بلوار امام علی(ع) است که در بهار سال آتی به بهره برداری می رسند.

مهندس مقدسی در ادامه افزود: طی برنامه 5 ساله‌ای پروژه های جدید و زیربنایی با مقیاس کلان و بودجه سنواتی هرساله از سال آینده شروع می شود که این پوژه ها به شرح ذیل می باشد.

پروژه طراحی و اجرای کمپینگ توریستی با المان شهری و دید وسیع که دارای اماکن اقامتی، تجاری، تفریحی، مسجد و استراحتگاه می باشد در ضلع شرقی ورودی شاهن شهر حد فاصل پل هسا تا پل گرگاب با اعتبار 600 میلیارد تومان بصورت مشارکتی که 1.5 میلیارد تومان برای سال 93 پیش بینی شده است.

دومین پروژه، طراحی بلندمرتبه ترین ساختمان شهر با منظر و نماد اسلامی به عنوان برند و شاخص شهر شاهین شهر می باشد که 500 میلیون تومان جهت جانمایی و پوزیشنینگ پروژه در نظر گرفته شده است.

طراحی و احداث ورزشگاه بزرگ چند منظوره که یکی از نیازهای مهم شهر بنا به درخواست مدیران استانی و نماینده مجلس و مردم بوده با 2 میلیارد تومان در سال 93 که جانمایی آن دردو موقعیت پیشنهاد شده است.

چهارمین پروژه مقیاس کلان، پروژه احداث میدان سمبلیک جهت تجمع مردم در مراسم و مناسبتهای خاص، حد فاصل پل گرگاب تا ورودی پارک بانک انقلاب با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان که 90 میلیارد تومان آن مشارکتی می باشد، 2میلیارد تومان برای سال 93 در قالب برنامه 5 ساله پیش بینی شده است.

یکی دیگر از پروژه های مشارکتی که در برنامه 5 ساله آورده شده طراحی و احداث پروژه بزرگ مجموعه سیتی سنتر با واحدهای اداری، تجاری، ورزشی و تفریحی است که در شمال اصفهان و ضلع غربی شاهین شهر درمساحتی 850 هزار متر مربعی احداث می گردد. این طرح نیمه دولتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مراحل هماهنگی های اولیه است که در سال 93 شروع بکار خواهد کرد.

 

mogadasi

 

رئیس شورای شهر درادامه برنامه های کوتاه مدتی که در سال 93 اجرا و به بهره برداری می رسد را نام برد، تکمیل کلانتری گلدیس با اعتبار 200 میلیون تومان، طراحی و احداث سالن مراسمات در بهشت معصومه با اعتبار 2 میلیارد تومانی که تا اواخر بهار به بهره برداری خواهد رسید، جهت تکمیل پارکینگ طبقاتی خیابان فردوسی 400 میلیون تومان و هم چنین با توجه به حجم ترافیکی چهارراه عطار 2 پارکینگ طبقاتی نیز در خیابان‌های شهید شریفی و شریعتی با اعتبار تملک 3 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. همچنین ایجاد دو معبر ورودی به گلدیس جهت تسهیل در تردد و رفت و آمد به گلدیس با اعتبار 500 میلیون تومان که معبر اول از انتهای خیابان حافظ شمالی به فدک که به گلدیس منتهی می شودو معبر دوم تکمیل پروژه ادامه پل ولیعصر تا ورودی گلدیس می باشد، جهت پروژه مترو شاهین شهر که در سال آتی عملیاتی و اجرایی می شود مبلغ 6 میلیارد تومان پیش بینی شده است، کمک به احداث اورژانس بیمارستان گلدیس و ساختمان شهرداری از جمله برنامه های کوتاه مدت شهرداری در سال 93 می باشد.

مهندس مقدسی افزود: در بخش هزینه های جاری شهراری جهت گیری شورای چهارم به محدود کردن پاداش‌ها به مدیران در مقابل کمک و تقویت به معیشت کارگران شهرداری که بخش اعظم کارکنان شهرداری را شامل می شوند است.

وی در خصوص باقی مانده مطالبات کارگران شرکت شاهین کاران گفت: برای پرداخت مطالبات باقی مانده شرکت که توسط کارشناس دادگستری رسیدگی و اعلام شده ظرف روزهای آتی مستقیم به کارگران طلبکار از شرکت پرداخت خواهد شد.

رئیس شورای شهرافزود: در پروژه های عمرانی سیاست گذاری و جهت گیری‌های خوبی شده به طوری که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی(رونق کسب و کار) نوید روزهای روشنی در آینده شهر را به شهروندان می دهیم .

مهندس مقدسی با اشاره به تخصیص 500 میلیون تومان به بخش فرهنگی افزود: طی جلساتی با هیئات مذهبی و جامعه فعالین فرهنگی شهر، درخواست فعال شدن بخش فرهنگی را داشتند که پس از طرح در صحن شورا مبلغ 500 میلیون تومان در ردیف بودجه سازمان رفاهی تفریحی برای بخش فرهنگی پیش بینی شد.بدین صورت که هیئات مذهبی، فعالین فرهنگی و هیئت‌های ورزشی، انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی با ارائه طرحهای تحقیقاتی در خصوص معضلات شهری پس از کارشناسی با انعقاد قرارداد در قالب صورت وضعیت از محل 500 میلیون تومان هزینه پرداخت می شود.

رئیس شورای شهر افزود: در راستای ایجاد روحیه نشاط در حوه های فرهنگی هنری، مذهبی و ورزشی از کلیه ورزشکاران، نخبگان علمی، روحانیون، حافظان قرآنی و دیگربرگزیدگان در سطوح جهانی، کشوری و استانی درپایان سال طبق آیین نامه، با اهدای جوایزی از آنان تجلیل می شود.

ایشان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار شاهین نا در خصوص اینکه شورای شهردر کمک به تحقق حماسه اقتصادی در اجرای پروژه ها چقدر اهتمام دارد؟ پاسخ داد: در راستای فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، استفاده از امکانات، مصالح و تولیدات داخلی، استفاده از سرمایه گذار داخلی،  کاهش هزینه اعم از پاداش‌ها و استفاده از خودروهای خاص و توزیع حقوق، پاداش و مزایا بین اقشار ضعیف، متوسط و متمکن شهرداری از مصادیق اقتصاد مقاومتی است که در اجرای پروژه ها، شورای شهر به آن اهتمام دارد.

One Response to “احداث مجموعه بزرگ سیتی سنتر و کمپینگ توریستی در شاهین شهر”

  1. مسعود عزیززاده گفت:

    شرکت زیبانمای شب تاب؛
    مجری نماهای کامپوزیت بصورت تهاتر درصدی ملکی ،آماده همکاری با انبوه سازان،سازمانهای دولتی و خصوصی در سراسر کشور ،با رزومه کاری بالا میباشد
    شماره های تماس:
    09133121446
    09138964626
    03145291393
    ارسال نمونه پروژه های انجام شده از طریق تلگرام.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.