۲۳:۰۰ - دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

هدف شبکه های ماهواره ای تغییر باورها است

دشمن برای محو شدن روحیه انقلابی با به وجود آوردن هزاران شبکه ماهواره ای و بازی های رایانه ای سعی در تغییر باور های خانواده های ایرانی دارد و این تغییر باور ها در ظاهر، زبان ،پوشش و در نهایت سبک زندگی نمایان خواهد شد.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام والمسلمین میثم حاجی احمد  صبح امروز در نشست روشنگری_ سیاسی  که با محوریت بحث انقلابی گری و داشتن روحیه انقلابی با حضور اساتید، کادر و طلاب‌ مدرسه علمیه نرجس خاتون س شاهین شهر برگزار شد، به تشریح  و تحلیل برخی از اخبار و مسائل سیاسی پرداخت.

حجت‌ الاسلام حاجی احمد ابتدا به هجمه های سنگینی که بر علیه جهان اسلام وجود دارد پرداخت و گفت: وظیفه حوزه های علمیه بسیار سنگین می باشد، طلبه ها باید انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند.

وی ادامه داد: شکل گیری تفکر بسیجی در حوزه های علمیه با علوم حوزوی می تواند دو بال برای پرواز یک طلبه برای بحث روحیه انقلابی گری و مدیریت جهادی باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان استان اصفهان  در ادامه به آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای و بازی های رایانه ای پرداخت و عنوان کرد: دشمن برای محو شدن روحیه انقلابی با به وجود آوردن هزاران شبکه ماهواره ای و بازی های رایانه ای سعی در تغییر باور های خانواده های ایرانی دارد و این تغییر باور ها در ظاهر، زبان ،پوشش و در نهایت سبک زندگی نمایان خواهد شد.

وی رگهای حیاتی انقلاب را؛ اسلام، ولایت فقیه، حضور همیشه در صحنه مردم و دفاع از جبهه مقاومت دانست و گفت: دشمن این چهار رگ حیاتی را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام حاجی احمد در پایان دو کتاب حریم ریحانه و بازگشت از نیمه راه را به طلاب معرفی و تاکید کرد: برای بحث جریان شناسی شخصیت های انقلابی، طلاب می توانند از این منابع استفاده کنند. ‌‌

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.