۱۸:۱۶ - شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

بازدید معاون وزیر راه از 8 هزار مسکن مهر شاهین شهر

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: معاون وزیر راه از هشت هزار مسکن مهر در شاهین شهر بازدید کرد.

IMG_3185     نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: معاون وزیر راه از هشت هزار مسکن مهر در شاهین شهر بازدید کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در حاشیه سفر ابوالفضل صومعه‌لو معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و شهرسازی جهت بازدید از روند پیشرفت مسکن مهر در سطح شهرستان شاهین شهر، میمه و برخواراظهار کرد: مهندس صومعه‌لو از پروژه‌های حبیب‌آباد، خورزوق و دولت‌آباد در شهرستان برخوار بازدید کرد.

وی با بیان اینکه امروز دو جلسه با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در فرمانداری شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار برگزار شد، ادامه داد: در این جلسات گزارشی از روند پیشرفت مسکن مهر در کمشجه، همچنین چندین تصمیم به ویژه در مورد افزایش وام 25 میلیون تومانی ارائه و گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره به دومین تصمیم اتخاذ شده در مورد مسکن مهر ادامه داد: در خصوص نحوه محاسبه قیمت افزایشی مسکن مهر که توسط پیمانکاران در هر پروژه به مردم اعلام می‌شود بنا شد تنفیذ اختیاری به اداره‌کل مسکن و راه شهرسازی استان به همراه شورای مسکن اصفهان جهت بررسی داده شود.

وی با بیان اینکه در مورد کمبود فضاهای آموزشی نیز تصمیماتی اتخاذ شد، تأکید کرد: قرار شد جلسه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و همچنین مسکن و شهرسازی با همکاری اداره نوسازی مدارس برگزار و برای اختصاص فضا و ساخت و ساز تصمیمات لازم اتخاذ شود.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بنا شد یارانه‌های مورد تقاضای مددجویان بهزیستی و طلاب حوزه علمیه توسط مهندس صومعه‌لو پیگیری شود.

وی با بیان اینکه راجع به انتقال اقساط مسکن مهر طلاب حوزه علمیه از پنج سال به 99 سال تصمیماتی اتخاذ شد، ادامه داد: بنا نهاده شد پروژه مسکن دولت آباد تا پایان مهر 92 به پایان رسیده و تحویل متقاضیان شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در مورد تأمین منابع مالی مسکن مهر پروژه‌های شاپورآباد، سین و خورزوق با توجه به ضرورت تصمیماتی اتخاذ شد، بیان داشت: امروز نیز بازدیدی از پروژه مسکن مهر گز و گرگاب که متوالی آن گروه انتخاب است، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امروز نیز به همراه معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه‌ و شهرسازی بازدیدی از نحوه پیشرفت مسکن مهر در سایت پردیس شد، اذعان داشت: انبوه سازان مسکن بعد از برطرف سازی نواقص پروژه‌های مسکن مهر جهت صدور پروانه اقدام کنند تا بلافاصله نسبت به درخواست آنها اقدام شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مدارک اسنادی برای هر واحد ظرف یک ماه باید به بانک‌های عامل ارائه شود، عنوان کرد: بعد از یک ماه کلیه اسناد مسکن مهر برای هر واحد به صورت تک برگی صادر می‌شود.

IMG_3203

وی با بیان اینکه میزان مالیات در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکن مهر 300 هزار تومان است، اضافه کرد: بنا شد مدیرکل امور مالیاتی استان موضوع را پیگیری و نتیجه آن را به مسئولان و مردم اعلام کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه یکی از خواسته‌های متقاضیان مسکن مهر بررسی افزایش مصالح ساختمانی بود، عنوان کرد: شنبه آینده با حضور انجمن انبوه سازان مسکن و سایر مسئولان برگزار می‌شود، قراردادهایی که در ابتدا تا کنون بوده‌اند مورد بررسی دقیق قرار بگیرند.

IMG_3201

وی با بیان اینکه نزدیک به پنج میلیون تومان افزایش قیمت مسکن مهر داشته‌ایم، اضافه کرد: در شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجموع حدود هشت هزار واحد مسکن مهر ساخته شد که تا پایان بهمن‌ماه جاری منازل مسکونی طرح مهر در شاهین شهر تحویل خواهد شد.

IMG_3173

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.