۰۲:۰۰ - جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲

با حضور فرماندار شاهین شهر و میمه صورت گرفت؛

افتتاح موزه مردم شناسی میمه

موزه ی مردم شناسی میمه یکی از اماکن دیدنی این شهر است که علاوه بر دیدنی بودن برای اهالی شهر و بخش میمه در فصول مختلف سال و بویژه در ایام تعطیلات نوروز مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی نیز قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری“شاهین نا” از میمه، صبح دیروز (پنجشنبه) با حضور بصیری فرماندارشهرستان شاهین شهر و میمه، مصلحی مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش میمه موزه مردم شناسی شهر میمه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش؛ کار تبدیل حمام عهد صفوی به موزه ی مردم شناسی میمه از سال ۸۳ با مصوبه ی شورای دوم آغاز شد و طی نزدیک به یک دهه کار مرمت و بازسازی قسمتهای مختلف آن باتمام رسید و با اهتمام شورای سوم و شهردار وقت کار تجهیز، غرفه بندی و جمع آوری اشیاء و وسایل زندگی روزگار گذشته به انجام رسید و عملا از سال گذشته مورد استفاده ی علاقمندان به تاریخ و تمدن مردم در ادوار پیش، قرار گرفت.

موزه ی مردم شناسی میمه یکی از اماکن دیدنی این شهر است که علاوه بر دیدنی بودن برای اهالی شهر و بخش میمه در فصول مختلف سال و بویژه در ایام تعطیلات نوروز مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی نیز قرار می گیرد . در فضاهای مختلف موزه ی مردم شناسی میمه نمایشگاههای مختلف خط، نقاشی و تابلوفرش و همچنین کلاسهای مختلف علمی تشکیل و مورد استفاده ی عموم قرار گرفته است.

 

DSC03484

DSC034781

One Response to “افتتاح موزه مردم شناسی میمه”

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.