۱۴:۰۵ - یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

رکود مدیریت شده نیابتی در ایران حاکم شده است/ آقای روحانی هم به جمع دلواپسان پیوست

حجت الاسلام سالک می گوید: بنده معتقد هستم رکود مدیریت شده نیابتی در ایران حاکم شده و مصداق بارز چنین ادعایی مدیریت برجام توسط غرب در داخل کشورمان است.

به گزارش شاهین پرس، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فرمایشات و موضع گیری رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با غرب اظهار کرد: حضرت آقا از همان ابتدای مذاکرات هسته ای چهارچوب هایی را برای تیم مذاکره کننده ایرانی مشخص کردند.
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی با تاکید بر اینکه بازخوانی مواضع و فرامین امام خامنه ای(مد ظله العالی) در ماجرای مذاکرات از اهمیت بالایی برخوردار است یادآور شد: رهبر انقلاب به دفعات تاکید کردند که تیم مذاکره کننده باید خطوط قرمز را رعایت کنند و بنده در جزئیات موضوع دخالت نخواهم کرد چراکه این موضوع بر عهده تیم مذاکره کننده است.
حجت الاسلام سالک ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چندی پیش به صراحت عنوان کردند که در جریان مذاکرات تیم مذاکره کننده ایرانی با شتاب زدگی کارها را پیش برده است که به طور یقین چنین عجله ای غفلت هایی را هم به دنبال خواهد داشت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با توجه به صحبت های اخیر روحانی در جمع دانشجویان که گفته بود اگر ما را مجددا تحریم کردند واکنش قاطع نشان خواهیم داد تشریح کرد: اگر آقای روحانی تا دیروز منتقدان مذاکرات را دلواپس می نامید، اکنون هم خودش و هم اطرافیانش با بیان چنین مطالبی به جمع دلواپسان پیوسته اند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به عملکرد طریف در جریان مذاکرات و اظهار نظرات اخیر وی تاکید کرد: بنده پیش از این و در مجلس شورای اسلامی به آقای ظریف گفتم که پاسخ مردم را نمی توانید با دیپلماسی خنده بدهید چراکه مردم متظر آثار تاریخی برجام و پسابرجام در کشور هستند.

رکود مدیریت شده نیابتی در ایران حاکم شده است
نماینده مردم اصفهان در مجلس گستاخی ها و بدعهدی های غرب را ناشی بی تدبیری دولت تدبیر دانست و متذکر شد: جان کری اخیرا در گفتگو با یکی از رسانه مطرح کرده است که تمامی حرکات ایران زیر ذره بین ماست و چنانچه تخلفی صورت بگیرد به جد موضوع را دنبال خواهیم کرد.
حجت الاسلام سالک ادامه داد: بنده معتقدم رکود مدیریت شده نیابتی در ایران حاکم شده است و مصداق بارز چنین ادعایی مدیریت برجام توسط غرب در داخل کشورمان است.

آقای روحانی تک رقمی شدن تورم به چه قیمتی به دست می آید
وی با انتقاد نسبت به عملکرد سیستم اقتصادی دولت یازدهم یادآور شد: بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقد هستند که تعطیل نشدن واحدهای صنعتی کشور و ادامه حیات بسیاری از شرکت هایی که اکنون به نابودی کشیده شده اند بهتر از تورم تک رقمی بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با توجه به آمار بیکاری در کشور تصریح کرد: بر اساس آمارهای اعلامی بالغ بر شش میلیون بیکار در کشور وجود دارد که جای بسی تامل و تعجب دارد.
حجت الاسلام سالک با طرح این سوال که آقای روحانی برجام چه اثر وضعی برای کشور داشته است گفت: برجام جزء فلج کردن پایه های اقتصادی کشور دستاورد دیگری نداشت.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به دولتمردانی که ادعا می کنند بیش از یک میلیون و 200 هزار شغل در کشور ایجاد کرده اند اظهار کرد: مردم هنوز آثار عملی چنین ادعایی را ندیده اند و چنانچه از دیدگاه شما شغل این است که جارویی را به دست شخصی بدهید و بگویید شغل شما این است که اینجا را یک ساعت جارو بزنید قاعدتا باید بیش از این آمار اعلام شده شغل ایجاد کرده باشید!!

وی بیکاری و رشد فقر در کشور را از آثار برجام دانست و تشریح کرد: دولت باید پاسخگو باشند که چرا بیش از 11 میلیون حاشیه نشین و بالغ بر 10 میلیون نفر مهاجر در کشور وجود دارد، چرا آمار طلاق ناشی از فقر و بیکاری در کشور روزبه روز در حال افزایش است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس متذکر شد: جبهه استکبار درصدد است تا با بستن قرارداهای مختلف پای خود را در ایران باز کند و این راهم باید بدانیم که چنین قراردهایی به طور یقین اثارهای نامطلوبی فرهنگی و اقتصادی در کشور به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.