۱۵:۵۸ - چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

اهتمام هیئات مذهبی بیان سبک زندگی فاطمی باشد

حجة الاسلام حسن اسلامی: از مردم می خواهیم که احترام این ایام را داشته باشند و آداب و رسوم ایرانی اسلامی سال نو را در کنار مراسم عزاداری رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، حجة الاسلام حسن اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی در خصوص همزمانی ایام دهه فاطمیه و روزهای پایانی سال اظهار داشت: تجلیل از مقام حضرت زهرا سلام الله علیهااحیای همه خوبیها و ارائه سبک زندگی آن حضرت مورد نیاز جدی همه ماست و باید از این فرصت ناب هم برای الگو سازی استفاده کرد.

حجة الاسلام اسلامی افزود: ضمن اینکه مراجع تقلید به حرمت نگه داشتن این ایام تاکید دارند، سازمان تبلیغات نیز به برگزاری پرشورتر و پرحرارت تر این مراسم همانند سالهای گذشته اهتمام دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افزود: از مردم می خواهیم که احترام این ایام را داشته باشند و آداب و رسوم ایرانی اسلامی سال نو را در کنار مراسم عزاداری رعایت کنند.
حجة الاسلام اسلامی افزود: بر اساس جلسات متعددی که با هیئات مذهبی شهرستان برگزار شده، مراسم عزاداری دهه اول و دوم فاطمیه به صورت خود جوش در کلیه روستاها و شهرهای شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: در این جلسات از هیئات مذهبی خواسته شده شده که تنها در شب شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری و نوحه خوانی داشته باشند، در بقیه ایام به مرثیه سرایی بپردازند و همچنین اهتمام ویژه به بیان سبک زندگی فاطمی داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بیان اینکه مجالس اهل بیت (ع) برای تذکر، تنبه، وعظ و خطابه است گفت: این ایام فرصت ارزشمندی است برای احیا و ترویج ارزشهای متعالی اسلام و باید از این ظرفیت والا استفاده مطلوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.