۲۲:۲۰ - جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور است/ سد محکم تفکر بسیجی دشمن را ناامید می کند

سردار آقاخانی گفت: کسانی که می خواهند بسیج محدود به دوران دفاع مقدس باشد، بدانند که تا روزی که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست صاحب اصلی انقلاب برسد سازمان بسیج برقرار است و در آن روز نیز این لشکر مقدس در رکاب امام زمان(عج) خواهد ایستاد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش مدافعان حرم شاهین شهر بسیج را یکی از بزرگترین و با عظمت ترین تشکیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: به تعبیر امام راحل عظم الشان بسیج الهام گرفته شده از سوی پروردگار عالم است بدین معنی که تک تک عناصر سازمان بسیج سفیران خداوند هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه امام راحل در پنجم آذر سال 58 انقلاب اسلامی را به دست افرادی سپرد که پیش رو آنها جوانانی با نفکر و روحیه بسیجی بودند افزود: امروز انقلاب بدست بسیجیانی به امانت سپرده شده است که بسیاری از آنان پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند.

بسیج جناحی نیست و تنها به انقلاب اسلامی تعلق خاطر دارد

وی یکی از امتیازات و ویژگی های عناصر بسیج را عدم وابستگی به گروه و تشکیلات سیاسی و جناحی مطرح و با بیان اینکه امروز چتر بسیج بر سر اقشار مختلف مردم گسترده است خاطرنشان کرد: این از محاسن بسیج است که به هیچ گروه سیاسی وابستگی و تعلق خاطر نداشته و تنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلق دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور جوانان غیور بسیجی درمقابله با گروه های تروریستی تکفیری داعش تصریح کرد: تفکر بسیجی امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران کشیده شده است و این از خواسته و اهداف امام راحل بود.

بسیج پیش قدم در شناخت دشمن است

وی بسیج را کوه بصیرت، لشکر انقلاب و پیش قدم در شناخت دشمن توصیف کرد و بابیان اینکه برخی افراد فتنه را فراموش کرده اند افزود: در فتنه سال 88 تفکر بسیجی به میدان آمد و مقابله کرد که استان اصفهان در این عرصه پیش قدم از سایر نقاط کشور بود و این نشان از بصیرت جامع و هوشیاری همه کسانی که در جامعه بسیجی هستند دارد.

سردار آقاخانی با استناد به بیانات رهبر انقلاب افزود: بسیج یه جریان و شط عظیم و جاری در جهت انقلاب اسلامی است و اگر امروز تفکر بسیج جهادی و مقاومتی است به برکت تفکر و فرهنگی است که رهبر عظیم الشان آن را پایه گذاری کرده است.

وی پنجم آذر را نقطه عطف مبارزات و سرآغاز یک حرکت فرهنگی مقاومتی و جهادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: بسیج در دو مقطع رشد و بالندگی پیدا کرد، مرحله اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن و مرحله دوم همزمان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حمله به طبس بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بسیج صرفا یک بسیج نظامی نیست خاطرنشان کرد: بسیج به انقلاب اسلامی و انقلاب های دنیا بیمه شده است و می تواند در امور فرهنگی و مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی و شکوفایی اقتصادی نقش آفرین باشد، چرا که امروز جهاد اقتصادی یکی از اولویت های حضور فکری بسیج در این میدان که مورد تاکید رهبر انقلاب است، می باشد.

ارزش ریالی کالای قاچاق با اعتبارات عمرانی کشور برابر است

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد ما اقتصاد زمینگیری شده است گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق به کشور با کل اعتبارات عمرانی کشور برابری می کند و اینبه معنای زمین گیر کردن اقتصاد کشور است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به نقش بسیج در سیاست گذاری و توجه به سیاست خارجی اشاره و با تاکید بر اینکه حضور ما در سیاست خارجی باید آفندی و مقابله ای باشد افزود: بسیج باید انقلاب و نهضتهای دنیا را رصد کرده و به تعبیر رهبر انقلاب از ورود ویروس و کسانی که قصد محو و کم رنگ کردن ارزش های دفاع مقدس را دارند و آب در آسیاب دشمن می ریزند و به آمریکای فاسد امیدوار هستند جلوگیری نماید.

بسیج مرز جغرافیایی نمی شناسد

وی با بیان اینکه هرکجا که احساس تکلیف شود بسیج نباید مرز جغرافیایی بشناسد تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی محوریت باید تفکر بسیجی باشد و بسیج در حرکت های جهادی، اشاعه فرهنگ مقاومت، وحدت و انسجام مورد نیاز جامعه امروز نقش داشته باشد.

سردار آقاخانی با تاکید بر نقش آفرینی بسیج در فن آوری و تولید علم خاطرنشان کرد: بسیج پیوندی ناگسستنی با حضرت ولی عصر(عج) دارد و باید با عشق به انقلاب حرف اول را بزند و نیروی کارآمدی در همه عرصه ها باشد.

وی با استناد به بیانات رهبر انقلاب، انکار بسیج را انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت کشور بیان کرد و افزود: کسانی که می خواهند بسیج محدود به دوران دفاع مقدس باشد، بدانند که تا روزی که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست صاحب اصلی انقلاب برسد سازمان بسیج برقرار است و در آن روز نیز این لشکر مقدس در رکاب امام زمان(عج) خواهد ایستاد.

فرمانده ارشد انتظامی استان اصفهان به حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رونق و شکوفایی انقلاب تاکید کرد و افزود: آن چیزی که امروز دشمن را مایوس خواهد کرد تا دست از تهدیدات بردارد سد محکم تفکر بسیجی است

وی ابراز امیدواری کرد سازمان منسجم و با عظمت بسیج مستضعفین در قالب گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس و کوثر با منویات معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب این طلایه دار مبارزه با کفر و الحاد، فرهنگ بسیجی تسری پیدا کرده و آینده دنیای مستضعفین نورانی و امید بخش شود.

رهبر انقلاب بهترین القاب را در وصف بسیج بیان فرموده است/بسیج با روح الهی کارآمدترین نهاد انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ابتدای این مراسم بسیج را جهادی، انقلابی، بی نظیر و عملگراترین نهاد انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: در حالی سی و هفتمین سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین را گرامی می داریم که بیشترین و بهترین القابی که می توان برای توصیف یک نهاد بکار برد را رهبر انقلاب برای بسیج نام برده است.

سرهنگ سیدعلی مشیر صدری با اشاره به ایفای نقش موثر و اساسی بسیج در جنگ سخت و جهاد اصغر، خاطرنشان کرد: بسیج امروز با وجود توطئه ها و برنامه ریزی های بسیار زیاد دشمنان در حوزه جنگ نرم با روحیه استکبار ستیزی نقش بسیار موثری در مقابل این توطئه ها و نفوذها ایفا می کند.

وی جهاد کبیر را نهراسیدن و کوتاه نیامدن در برابر دشمن بیان کرد و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان بسیجی اظهار کرد: بسیج با روح الهی و معنوی خود کارآمدترین نهاد در تمامی عرصه ها است.

بسیاری از ارزشهای اخلاقی و دینی در جامعه کم رنگ شده است

همسر شهید مدافع حرم مرتضی زارع در این مراسم شهادت را لباسی تک سایز برای کسانی که لایق آن را داشته باشند خواند و گفت: شهید زارع در زندگی خود بر انجام کارهایی که هرکدام از آنها می توانست توفیق شهادت را سلب کند بسیار مراقبت می کرد.

وی با ابراز تاسف از رنگ باختن بسیاری از ارزشهای دینی و اخلاقی در جامعه امروز اظهار کرد: وظیفه شناسی، انجام کار و فعالیت، خدمت در هیئت عزاداری امام حسین(ع) و ادای حق پدر، مادر، همسر و ….. داشتن عفت کلام از مهمترین ویژگی های شهید زارع بود که لباس زیبای شهادت را بر قامت او کرد.

اجرای گروه های سرود دانش آموزی، مداحی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و معرفی و قدردانی از بسیجیان نمونه و برتر با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان، و فرماند نیروی انتظامی شهرستان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مسئولان از دیگر بخشهای همایش بزرگ مدافعان حرم بود که در سی و هفتمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.