۲۲:۰۸ - پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

بسیج، تنها نهاد انقلابی بدون انحراف در مسیر انقلاب است

سرهنگ مشیر صدری تصریح کرد: بسیج تنها نهاد و تشکیلات انقلابی است که از صدر انقلاب و بدو تاسیس تاکنون هیچ انحرافی نداشته و همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده است.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در آیین افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر گز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی را عامل پیشرفت دانست و گفت: تفکر بسیجی و روحیه جهادی جوانان، ایران را در منطقه غرب آسیا پس از ترکیه در تولید علم در جایگاه دوم قرار داده است.

سرهنگ سیدعلی مشیر صدری با اشاره به موفقیت ایران در پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا، موشک و انرژی هسته ای، نانو و هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: کسانی که عامل این موفقیت شدند افراد بسیجی با روحیه جهادی بودند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع نخبگان بسیجی و رضایت مندی ایشان از هم افزایی، عملکرد و بصیرت بسیجیان تصریح کرد: بسیج تنها نهاد و تشکیلات انقلابی است که از صدر انقلاب و بدو تاسیس تاکنون هیچ انحرافی نداشته و همواره در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در توصیف بسیجیان  گفت: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی همواره با روحیه انقلابی و جهادی شبانه روز بی وقفه و بدون چشم داشت در همه عرصه ها در میدان بوده و در مسیر انقلاب و پشت ولایت حرکت می کند.

وی هم افزایی و یاور انقلاب بودن بسیجیان را عامل ماندگاری بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات رهبر انقلاب بصیر بودن مهمترین شاخصه بسیج است چرا که بسیج بصیرت دارد و همواره در مسیر انقلاب و یاور انقلاب و مردم بوده و در تمام صحنه ها حرف اول را می زند.

مشیر صدری با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ایجاد کانون های اندیشه ورز در رده های بسیج، توصیه کرد: با استفاده از نخبگان بسیجی و ایجاد کانون های اندیشه ورز می توان مسائل و معضلات اجتماعی شهر را  احصاء و با تولید ایده به مسئولان شهری در کاهش و رفع مشکلات کمک کرده و موجب توسعه و رشد فرهنگی متمرکز شد.

****

حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) شهر گز در حالی فعالیت خود را از مهرماه سال 93 شروع کرده بود که بدلیل محدودیت منابع مالی عدم تامین اعتبار لازم، دارای ساختمان و دفتر نبود ولی امروز با پیگیری های فرمانده ناحیه مقاومت و به همت بسیج مهندسی و تامین اعتبار، ساختمان حوزه مقاومت با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال تکمیل و تجهیز و به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح حوزه مقاومت بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی، مسئول دارالقران و جمعی از بانوان بسیجی شهر گز برگزار و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.