۱۸:۳۸ - دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵

پس از پنج سال فعالیت؛

سایه تعطیلی بر سر مؤسسه قرآنی امام هادی(ع) شاهین‌شهر

موسسه قرآنی امام هادی(ع) شاهین شهر پس از پنج سال فعالیت بدلیل مشکلات مالی در آستانه تعطیل شدن قرار دارد.

به گزارش شاهین پرس؛ مدیر مؤسسه امام هادی(ع) شاهین شهر از وجود مشکلات متعددی همچون مسائل مالی این موسسه خبر داد و گفت: مؤسسه قرآنی امام هادی(ع) شاهین‌شهر که از سال ۱۳۸۹ با هدف ترویج و آموزش قرآن‌ کریم فعالیت خود را آغاز کرده است پس از گذشت پنج سال فعالیت متاسفانه بدلیل مشکلات مالی در آستانه تعطیلی قرار دارد.

احسان مؤمن‌زاده با بیان اینکه این مؤسسه از ابتدای تاسیس تاکنون با برگزاری محافل انس با قرآن و آموزش قرآن به گروه های سنی مختلف همواره فعال بوده است افزود: در پیش دبستانی قرآنی موسسه سالانه تعداد زیادی از نونهالان تحت آموزش قرآن قرار می گرفتند.

وی با بیان اینکه عمده درآمد موسسه از فعالیت پیش دبستانی این موسسه تامین می شد خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال جاری به دلایلی ادامه فعالیت پیش‌دبستانی‌ متوقف گردید و همین موضوع سبب شده که موسسه منبع درآمدی خود را از دست بدهد تا جاییکه حتی توان پرداخت ماهیانه 300 هزار تومان اجاره بها را نداشته باشد و مجبور به تخلیه مکان موسسه شود.

مدیر موسسه امام هادی(ع) شاهین شهر با ابراز تاسف از اینکه موسسه قادر به ادامه فعالیت و تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم نیست اضافه کرد: در صورتی که مشکل تامین اجاره مسکن را نداشتیم، تامین دیگر هزینه های موسسه امکان پذیر است و با این شرط موسسه قادر به ادامه فعالیت می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش دیگر مراکز و موسسات قرآنی شهر، رنگ و بوی قرآنی در شاهین شهر همواره ماندگار و باقی بماند، از مسئولان و خیرین قرآنی که تاکنون از این مرکز حمایت کرده اند قدردانی کرد و افزود: از دیگر مسئولان و خیرین درخواست می شود که حمایت مالی و معنوی از موسسه داشته باشند تا این موسسه نیز بتواند به فعالیت های قرآنی خود ادامه دهد.

مؤمن‌زاده تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده مشکلات مالی را برطرف کرده و مؤسسه در مسیر اهداف خود در امر آموزش و تربیت نیروهای قرآنی به فعالیت های خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.