۱۸:۳۰ - جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵

امام جمعه شهر گز:

آمریکا ار روحیه شهادت طلبی ملت ایران در هراس است

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز گفت: استکبار جهانی از روحیه شهادت طلبی ملت ما می ترسد و در تلاش است تا این روحیه را از ملت ایران بگیرد.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید محراب آیت الله قاضی اشاره کرد و گفت: ایشان یکی از علما و جهادگران انقلاب اسلامی بوده و از سال 42 در خدمت امام خمینی (ره) بودند و به رغم مشکلات به راه خود ادامه داد و در راه خدا به شهادت رسید.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی با بیان اینکه نمازجمعه قرارگاه بصیرت و تببین حقایق جامعه و پایگاه هدایت و رهبری مومنین است خاطرنشان کرد: منافقان کوردل با هدف تضعیف جایگاه امام جمعه و نماز جمعه و کاهش صفوف نماز جمعه ترور هدفمند فیزیکی و شخصیتی امامان جمعه را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به سه مناسبت مهم روز دانش آموز، روز تبعید امام راحل به واسطه سخنرانی مقتدرانه در رابطه با قانون کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 57 اشاره کرد و افزود: با گذشت 37 سال از قطع ارتباط ایران با آمریکا، هنوز خوی استکباری خود را حفظ کرده و از اسرائیل و جنایت رژیم آل سعود علیه مردم بحرین، سوریه و یمن حمایت می کند.

خطیب نماز جمعه شهر گز با اشاره به سابقه بدعهدی های آمریکا تصریح کرد: آیا با وجود پیشینه و سایقه بدعهدی های آمریکا همچنان باید به برقراری رابطه با آمریکا اعتقاد داشت؟ آیا باید شعار مرگ بر آمریکا را حذف کرد؟ آمریکا علی رغم ژست انسان دوستی که به خود می گیرد پشت پرده و حامی همه جنایت ها و جنایتکاران قرار دارد.

وی یاد و خاطره شهید فهمیده را گرامی داشت و با مروری بر رشادتهای این نوجوان دانش آموز اظهار کرد: استکبار جهانی از روحیه شهادت طلبی ملت ما می ترسد و در تلاش است تا این روحیه را از ملت ایران بگیرد تا جایی که به گفته روزنامه صهیونیستی حذف متون درسی مرتبط با دلاوری ها و مروج این روحیه از شرایط برجام دانسته بود.

حجت الاسلام هاشمی مراسم های ویژه ایام محرم  همچون شیرخوارگان حسینی و دختران زینبی را کاری پسندیده و درشان جمهوری اسلامی دانست که فرزندان را با روحیه عاشورایی و آزادگی پیوند داده و پرورش می دهد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد و تلاش برای از بین بردن حکومت اسلامی است خاطر نشان کرد: ایران اسلامی هوشیار است و آمریکا واقعا هبچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.