۱۷:۱۹ - یکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵

در شاهین شهر و میمه؛

برترین های مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان معرفی شدند

رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه از برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان با شرکت ۹۰ فعال قرآنی در شاهین شهر خبر داد و گفت: برترین های رشته های مسابقه مدهامتان شهرستان جهت شرکت در مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو باخبر نگار شاهین پرس؛ از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدها متان ویژه سنین ۱۸ تا ۳۰ سال در شاهین شهر برگزار و برترین های مسابقات مدهامتان شهرستان شاهین شهر برای شرکت در مرحله استانی این مسابقات معرفی شدند.

فرامرز رادمنش هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی را شناسایی استعداد های شهرستان برای شکوفایی در عرصه قرآنی بیان کرد و افزود: یازدهمین دوره مسابقه مدهامتان شهرستان شاهین شهر و میمه با شرکت قریب به  90 نفر فعال قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تصیح حمد و سوره و اذکار نماز برگزار شد که رشته تصحیح خوانی اذکار نماز تنها در مرحله شهرستانی و ویژه گروه سنی 8 تا 15 سال بود.

وی شرکت کنندگان در یازدهمین دوره مسابقات مدهامتان را اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نام برده و بیان کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این دور از مسابقات، در بخش تصحیح سوره و اذکار نماز 35 نفر 8 تا 12 ساله و در سایر رشته ها نیز 55 نفر 18 تا 30 ساله شرکت کرده بودند که در نهایت 20 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در 14 آبان سال جاری در دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان خبر داد و افزود: در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، در رشته اذان 4 نفر آقا، در بخش ترتیل 4 نفر آقا و 3 نفر خانم، در بخش قرائت 3 نفر آقا و 2 نفر خانم، در بخش حفظ کل و 20 جزء نیز هرکدام 2 نفر خانم به مرحله استانی راه پیدا کردند.

رادمنش با بیان اینکه بیش از 50 کانون فرهنگی هنری در شهرستان شاهین شهر فعالیت می کنند، تصریح کرد: فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری توسط این مراکز انجام می شود که بیش از هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرسان عضو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.