۱۷:۰۶ - جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵

امام جمعه شهر وزوان:

استعفای دیرهنگام وزرا مشکلی را حل نمی کند

حجت الاسلام زمانی امام جمعه شهر وزوان در واکنش به استعفای دیرهنگام سه تن از وزرای دولت در ماه های پایانی دولت گفت: استعفا و یا استیضاح راه حل مشکلات نیست بلکه یک وزیر یاید کارآمد باشد و به کارهای اصلی بپردازد.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، استعفای سه تن از وزرای دولت در ماه های پایانی دولت را نوعی فرار رو به جلو خواند و با بیان اینکه این حرکت دیرهنگام برای جامعه ذهنیت ایجاد می کند گفت: استعفا و یا استیضاح راه حل مشکلات نیست بلکه یک وزیر یاید کارآمد باشد و به کارهای اصلی بپردازد نه اینکه همه تلاش خود را تنها معطوف به موسیقی کند.

حجت الاسلام یدالله زمانی با انتقاد از عدم وجود برنامه ای برای تشویق و ترغیب جوانان به ورزش در هفته تربیت بدنی بیان کرد: آموزش و پرورش با فراموش کردن وظایف اصلی خود در امور تربیتی جوانان و نوجوانان اقدام به حذف برنامه های تربیتی کرده و به کارهای فرعی می پردازد.

وی به سالروز تاسیس سازمان ملل اشاره کرده و افزود: سازمان ملل با هدف دفاع ازحقوق ملت ها تاسیس شد ولی متاسفانه امروز هدف اصلی این سازمان دستخوش حکومت های استکباری و رشوه های رژیم آل سعود شده و موجب سکوت آنها در قبال جنایتهای استکبار و ایادی آنها در کشورهای اسلامی شده است.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با تبریک موفقیت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش فدائیان حریم ولایت و عملیات آزادسازی موصل خاطرنشان کرد: پیام عملیات آزادسازی موصل، عدم ضرورت حضور نیروهای خارجی در پایان عملیات و همکاری دولت ها است و نیروهای خارجی نباید به بهانه همکاری آن کشور را اشغال کنند.

وی همکاری مردم با ماموران سرشماری نفوس و مسکن را کمک به احصاء آمار صحیح در جهت کارآمدشدن برنامه ها و تخصیص امکانات بر اساس نیازها بیان کرد.

حجت الاسلام زمانی مجالس عزاداری حضرت سیدالشهداء را وسیله ای برای آشنایی با معارف دینی، وظیفه شناسی و مبارزه با خرافات و برعت ها و تقویت ایمان و اعتقادات خواند و خاطرنشان کرد: این مجالس باید تذکر و هشداری باشد برای مسئولان و کسانی که در انجام وظیفه و خدمت به مردم کوتاهی می کنند کما اینکه این افراد مطرود مردم بوده و حق الناس بر عهده آنها است.

وی امام حسین(ع) را همیشه زنده تاریخ و مکتبش را مکتب رهایی بخش و انسان ساز بیان کرد و افزود: پیروی از مکتب رهایی بخش امام حسین(ع) انسان را از گرفتاریها رهایی داده و به سعادت دنیا و آخرت می رساند.

امام جمعه شهر وزوان با توصیه به برگزاری و شرکت در مجالس عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) به خودداری از مردم آزاری با صدای بلندگوها تاکید کرد.

انتهای پیام/

2 Responses to “استعفای دیرهنگام وزرا مشکلی را حل نمی کند”

  1. بخش میمه گفت:

    ‌ ‌ احداث حوزه علمیه میمه و….:در جوابیه سید محمود حسینی دولت ابادی به پایگاه عدالتخواهی شاهین شهر و تحشیه پایگاه عدالتخواهی شاهین شهر به ان به مطالبات مردمی مردم میمه از جمله احداث حوزه علمیه میمه که گویا زمینی وقفی دارد اشاره شده: http://shahin-shahr.net/content/page/paper/1280
    :

    ‌ تحشیه ای بر احداث حوزه علمیه میمه   :..‍……. حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خلیلی امام جمعه ی بخش میمه ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی نماینده ی محترم ، استقبال خوب مردم شهرهای میمه و وزوان از نمازهای جمعه و جماعت را ستود و اظهار امیدواری کرد که به برکت این حضور صمیمی ، مشکلات موجود مرتفع گردد.امام جمعه ی بخش میمه در پایان سخنان خود ضرورت احداث حوزه ی علمیه  را یادآور شد و از نماینده ی مردم درخواست کرد با توجه به سوابق پیگیری هایی که ایشان انجام داده اند و اعلام آمادگی خیرین برای کمک به احداث حوزه ، ظرفیتهای لازم برای تاسیس حوزه ی علمیه ی میمه را فعال نمایند.

    امروز  دیگر حجه الاسلام و المسلمین خلیلی دیگر چندی است امام جمعه بخش میمه نیستند واقای حسینی دولت ابادی (نماینده ادوار هفتم و هشتم  مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه /برخوار) نماینده مردم درمجلس نمی باشند و امید رفع مشکلات به برکت حضور محلی از اعراب نیافت…..اما مردم بخش میمه همچنان قدر شناس اند…‌.واما گویی در باب ضرورت احداث حوزه علمیه و فعال نمودن این ظرفیت با توجه به اعلام امادگی  خیرین و سوابق پیگیری ها بنا بر گفته ها مصداق  این مثل را یافته که گویی نه کسی امده و نه کسی رفته……مردم قدرشناس بخش میمه را به راستی چه باید…: http://www.sobhemeymeh.blogfa.com/post-3946.aspx

  2. بخش میمه گفت:

    ایا منتقدین مخاطب در خطبه های نماز جمعه میمه جاهل بوده اند …: http://shahin-shahr.net/content/page/paper/1207

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.