۱۷:۲۰ - چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵

همزمان با سراسر کشور؛

سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال 95 در شاهین شهر آغاز شد

عملیات میدانی و حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

به گزارش شاهین پرس؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صبح امروز در مراسم آغاز اجرای عملیات میدانی و حضوری سرشماری سال 95 با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تاکید بر اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در توسعه و پیشرفت کشور گفت: پیشرفت همه جانبه هر کشوری نیازمند وجود اطلاعات و آمار جمعیتی است و در صورت وجود این اطلاعات قطعاً برنامه ریزی صحیح و مطلوب برای اهداف توسعه کشور محقق خواهد شد.

علیرضا بصیری ماموران سرشماری را امنای نظام خواند و با تاکید بر دقت و جدیت در اجرای طرح سرشماری افزود: ضروری است که در اخذ و ثبت آمار خانوارها دقت و جدیت را سرلوحه خود قرار داده و همه خانوارها را تحت پوشش آماری قرار دهید.

وی به ماموران سرشماری توصیه کرد: در مراجعه به منازل مردم احترام آنها را حفظ کرده و با کمال ادب، گشاده رویی، صبر و متانت نسبت به انجام وظیفه خطیر خود اقدام نمائید.

معاون هماهنگی و امور اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ضمن تقدیر از تمامی شهروندان شهرستان که در سرشماری اینترنتی شرکت کردند، تصریح کرد: فعالیت رسمی ماموران آمارگیر زیر نظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 استان، از صبح امروز در سطح شهرستان آغاز می شود.

فروزنده با بیان اینکه سرشماری حضوری به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت، یادآور شد: به دلیل استقبال مردم در سطح کشور از سرشماری اینترنتی علاوه بر سرشماری حضوری، شیوه اینترنتی تا 30 مهر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده، هماهنگی و تمهیدات به عمل آمده از ابتدای عملیات سرشماری تاکنون و همچنین گزارشی از روند برگزاری کلاس ها و نحوه انتخاب کارشناسان مسئول و مأموران در سطح شهرستان ارائه کرد.

در پایان این مراسم، معاونین فنی و آموزشی نسبت به سازماندهی و مشخص نمودن حوزه فعالیت کارشناسان مسئول و مأمورین سرشماری اقدام و سپس مأمورین با وسائل نقلیه از قبل تهیه شده به حوزه های سرشماری منتقل شده و شروع به کار نمودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.