۱۵:۱۰ - جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵

امام جمعه شهر وزوان:

سخنگوی دولت ذهنیت نادرست برای مردم ایجاد نکند

حجت الاسلام زمانی امام جمعه شهر وزوان با اشاره به کارکردهای نماز جمعه در انقلاب اسلامی به سخنگوی دولت توصیه کرد به گزارش های کلیشه ای خود بپردازد و دولت را مقابل نماز جمعه قرار ندهد.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معاصی، به بهرمندی هرچه بیشتر از فرصت باقی مانده ماه پر فضیلت ذی الحجه سفارش کرد.

وی با اشاره به کارکردهای نماز جمعه در انقلاب اسلامی به سخنگوی دولت توصیه کرد به گزارش های کلیشه ای خود بپردازد و دولت را مقابل نماز جمعه قرار ندهد.

حجت الاسلام یدالله زمانی به اهمیت تریبون های نمازجمعه اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ بیشترین اعزام ها از سوی نمازجمعه صورت می گرفت، بیشترین خدمات در زمان سازندگی از این مکان مقدس بود، تریبون نمازجمعه محلی برای اطلاع رسانی به مردم جامعه است و اگر در مورد مسائلی در مورد جامعه سخن گفته می شود به صلاح جامعه است.

وی سخنان سخنگوی دولت درباره نمازجمعه را بی اساس خواند و آن را نشان از عدم آگاهی وی از جایگاه نمازجمعه و تریبون آن دانست و بیان کرد: نباید با این حرفها برای مردم دهنیت نادرست ایجاد کرد، موضوعات مطرح شده از تریبون نماز های جمعه به مصلحت مردم و نظام جمهوری اسلامی است، نماز جمعه حامی برنامه های دولت و نظام است.

خطیب نمازجمعه سهر وزوان به حضور رییس جمهور در سازمان ملل اشاره و عنوان کرد: رییس جمهور در سفر به سازمان ملل به جلوگیری از ظلم و جنایت در حق مردم آزاده خاورمیانه به خصوص یمن که وظیفه اصلی سازمان بوده فراخواند و بدعهدی های آمریکا را محکوم کرد.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس خطاب به دشمنان ایران  هشدار داد که مردم جمهوری اسلامی ایران با صلابت بیشتر با ادوات نظامی به روز تر که لازمه رفع تحریم ها بوده هرگونه جسارت و تجاوز دشمنان را پاسخ گو خواهد بود.
امام جمعه شهر وزوان با اشاره به پیامدهای شوم طلاق در جامعه اسلامی، برای ثبات و استحکام خانواده، نمازگزاران و مسئولان را به اقدام فرهنگی و جدی در پیشگیری و کاهش طلاق توصیه کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.