۱۰:۳۰ - شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان:

خدمات دهی 4 مرکزدرمانی شبانه روزی به مسافران نوروزی در شاهین شهر

در ایام تعطیلات 4 مرکز درمانی شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین و خصوصا مسافران نووزی هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، دکتر محمدرضا روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی بیان داشت: در ایام تعطیلات 4 مرکز درمانی شبانه روزی در شاهین شهر و 2 مرکز درمانی در شهر گز و بخش میمه آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعین و خصوصا مسافران نووزی هستند.

شاهین نا: در ایام تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان بیماران  خصوصا مسافران نوروزی به کدام مراکز درمانی می توانند مراجعه کنند؟ و اساسا کدام مراکز درمانی در این ایام دایر و خدماترسانی می کنند؟

دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه به منظور پوشش درمانی درایام تعطیلات نوروز 93 تقویمی تنظیم شده بیان داشت: با مسئولین تمامی مراکز درمانی شبانه روزی در سطح شهرستان طی 5 جلسه تقویمی تنظیم شده است که از پانزده اسفند 92 لغایت پانزده فروردین 93 تمامی مراکز شبانه وزی موظف به ارائه خدمات درمانی به مراجعین و خصوصا مسافران نووزی هستند. باهماهنگی های انجام شده در خصوص بیماران نیازمند به اعزام به  وسیله آمبولانس‌های مستقر به مراکزتخصصی در شاهین شهر بیمارستان گلدیس و در بخش میمه بیمارستان حضرت محمد صلی الله و علیه و آله اعزام شوند.

براساس این تقویم کلیه مراکز درمانی شبانه روزی آماده ارائه خدمات سرپایی به بیماران هستند.4 مرکز درمانی در شاهین شهر پیش بینی شده است از قبیل درمانگاه شبانه روزی امام حسین علیه السلام، درمانگاه‌های سرخوش، شهرآرا و پارس خدمات سرپایی و بیمارستان گلدیس علاوه بر خدمات سرپایی آماده پاسخکویی به بیماران اعزام شده از مبمه  می باشند همچنین درمانگاه شهر گز درشهر گز و بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه علاوه برخدمات سرپایی  به بیماران نیازمند به اعزام نیز پاسخگو هستند.

متخصصین طبق برنامه مشخص شده اند. آزمایشگاه‌های بیمارستان گلدیس و درمانگاه پارس بصورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به بیماران هستند.

طی هفته جاری این برنامه به تمام مراکز و مسئولین ذی ربط اعلام خواهد شد.

شاهین نا: مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد خوراکی در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات چگونه  نظارت می شود؟

طرح ارشادبهداشت از اول اسفند به دستور اینجانب از بهداشت محیط شهرستان به صورت شبانه روزی شروع به فعالیت کرده است. در این طرح کارشناسان بهداشت محیط به تمامی مراکز تولید، تهیه و توزیع مواد خوراکی و بهداشتی سر می زنند و توصیه‌های لازم را جهت بهتر شدن سرویس دهی به مردم ارائه می دهند. همچنین از 15 اسفند طرح بسیج سلامت در ادامه طرح ارشاد با جدیت بیشتر اجرا می شود.

انتظار داریم که  مردم در تهیه مواد خوراکی از مراکزعرضه کمترین مشکل را داشته باشند.اینجانب نیز به صورت سرزده از این مراکز بازرسی و توصیه‌ها و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.