۰۷:۰۱ - دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

با حضور جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ؛

هیئت رزمندگان اسلام شاهین شهر و میمه تشکیل شد

هیات رزمندگان اسلام شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ با برگراری مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام اعلام موجودیت کرده و تشکیل شد .

بهرام عموئی عضو فعال هیئت رزمندگان اسلام شاهین شهر در حاشیه برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در جوار شهدای گمنام شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از آغاز فعالیت هیئت رزمندگان اسلام شاهین شهر خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت قابل توجه نیروهای رزمنده بازنشسته از کلیه نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در شهرستان در جلسات متعددی که تشکیل می شد با درخواست و موافقت اکثریت آراء تصمیم بر تشکیل هیئت رزمندگان اسلام گرفته شد.

وی با بیان اینکه طی جلساتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و تشکیل هیئت امناء و ستاد اجرایی قدم های اولیه آن برداشته شده تصریح کرد: هیات رزمندگان اسلام مجموعه ای از رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان انقلاب و نظام با رویکرد فرهنگی است که تقویت برنامه های فرهنگی مذهبی شهرستان از مهمترین اهداف شکل گیری این هیئت می باشد.

عضو هیئت امناء هیئت رزمندگان شاهین شهر استقبال چشمگیر شهروندان از برگزاری مراسم دعای پر فیض عرفه در جوار قبور شهدای گمنام که به نوعی اعلام موجودیت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان است را بیانگر آمادگی و پذیرش بالای این هیئت برای برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی مذهبی عنوان کرد.

وی از راه اندازی واحد جوانان و خواهران هیئت رزمندگان اسلام شاهین شهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اولین برنامه رسمی این هیئت برگزاری مراسم عزاداری در دهه های اول تا سوم محرم در جوار شهدای گمنام  است.

به گفته وی، بر اساس تقویم در همه اعیاد و مناسبت های مهم با دعوت از سخنرانان توانمند و مطرح کشوری ویژه برنامه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد کرد لذا از کلیه علاقمندان و دوستداران اهل بیت(ع) و افرادی که دغدغه نظام و ولایت دارند دعوت می شود تا در برپایی هرچه باشکوه تر برنامه ها یاری گر این هیئت در سطح شهرستان باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.