۱۱:۱۰ - دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

عروس تازه داعش را ببینید +عکس

به گزارش شاهین پرس؛ کیمبرلی مینرز ۲۷ ساله از طریق فیس‌بوک با یک داعشی انگلیسی حاضر در سوریه ارتباط برقرار کرده است، تا زمینه فرار او از انگلیس و پیوستن به داعش را فراهم کند. پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس گفته است، به احتمال زیاد، این مدل به «گردان عروس‌های داعش» پیوسته است و احتمالاً […]

به گزارش شاهین پرس؛ کیمبرلی مینرز ۲۷ ساله از طریق فیس‌بوک با یک داعشی انگلیسی حاضر در سوریه ارتباط برقرار کرده است، تا زمینه فرار او از انگلیس و پیوستن به داعش را فراهم کند.

پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس گفته است، به احتمال زیاد، این مدل به «گردان عروس‌های داعش» پیوسته است و احتمالاً قصد دارد برای پیوستن به این گروه تروریستی به سوریه برود.

روزنامه میرور نوشت، این مدل انگلیسی داشتن قصد ازدواج با یک فرد تروریست را رد کرده اما اقرار نموده که تاکنون دو بار به ترکیه سفر کرده است.

مینرز از منطقه برادفورد در شمال انگیلس پیش از این به عنوان مدل فعالیت می‌کرد و با انتشار تصاویر مبتذل در رسانه‌های انگلیسی شناخته می‌شد.

ساندی تایمز گزارش داده است، این دختر در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از زنانی منتشر کرده است که تفنگ و انواع دیگری از سلاح را حمل می‌کنند.

او با پوشیدن روبندی که داعش آن را اجباری کرده، از پوششی متفاوت با حرفه پیشین خود استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.