۲۱:۱۰ - سه شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۵

در جلسه علنی شورای اسلامی؛

شهردار جدید شهر گز معرفی شد

با حکم استاندار اصفهان محمدحسین رفیع به عنوان پانزدهمین شهردار شهر گز معرفی شد.

به گزارش شاهین پرس؛  در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گز برخوار با حضور مدیر کل دفتر امور شهر و شوراهای استانداری و فرماندار شهرستان و امام جمعه شهرگز شهردار جدید این شهر معرفی شد.

بعد از اینکه در سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری اعضای شورای اسلامی با استعقای قاسمی شهردار سابق این شهر موافقت کردند کار دشوار شورا برای انتخاب مدیری لایق و کارآمد برای اداره شهر تاریخی گز برخوار شروع و گزینه های متعددی پیش روی اعضا قرار گرفت که سرانجام پس از کش و قوس های فراوان این مارتن سخت در واپسین روزهای مهلت قانونی به پایان رسید و با اجماع اکثریت اعضای شورای دوره چهارم محمد حسن رفیع به عنوان شهردار جدید شهر گز برخوار به استانداری معرفی شد.

مهندس رفیع که به مدت دو سال عهده دار معاونت شهرداری شهر گز و طی چند سال اخیر نیز در بخش املاک شهرداری نجف آباد مشغول به خدمت بوده و امروز با حضور مدیر کل امور شهر و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان و امام جمعه شهر گز در جلسه علنی شورای شهر با حکم استاندار اصقهان رسما بر کرسی شهرداری شهر گز تکیه زد.

بابررسی انجام شده در سوابق مدیریتی رفیع وی دارای سابقه مدیریت اجرایی چندانی نمی باشد اما اینک که با نظر اعضای شورای شهر برای مسند شهرداری شهر گز انتخاب شده است با توجه به قدمت سه هزار ساله این شهر و چالش های متعدد شهری امیدوار هستیم شهردار جدید در عمر کوتاه باقی مانده از دوره چهارم شورای بتواند برنامه ریزی صحیحی در جهت رفع چالش ها و توسعه شهر تاریخی گز برخوار داشته باشد.

آیا شهردار جدید در مدت کوتاه باقیمانده از عمر شورای دوره چهارم شهر گز راهکاری برای چالش های این شهر دارد؟ باید منتظر ماند و در پایان دوره چهارم شورای شهر دید که اعضای شورا چه اندازه در انتخاب مدیری لایق و توانمند موفق بوده اند؟ پاسخ این سوال مهم را از مردم شهر جویا خواهیم شد.

شهر گز برخوار با قدمتی بیش از سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه دارای بیش از ۳۰ اثر تاریخی و جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر در 18 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان کنار اتوبان معلم قرار دارد. شهرداری این شهر در سال ۱۳۴۲ با حکم استاندار وقت تاسیس گردیده و پس از پیروزی انقلاب تاکنون ۱۵ شهردار بر صندلی این شهرداری تکیه زده اند،

شهید «احمدروزبه نیا» اولین شهردار این شهر پس از پیروزی انقلاب بود که پس از پایان خدمت در شهرداری شهر گز در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.