۲۰:۲۷ - یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

به بهانه 17 مردادماه؛

نخستین نمایشگاه مطبوعات شاهین شهر افتتاح شد

همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار نخستین نمایشگاه مطبوعات در تالار شیخ بهایی شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش شاهین پرس؛ فرماندار شاهین شهر و میمه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه مطبوعات شاهین شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر خبرنگار شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که می توانند با انعکاس اخبار نقاط ضعف جامعه را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به امر اطلاع رسانی جامعه را از وجود هر نوع فسادی ازجمله فساد مالی پاک نگه می‌دارد تصریح کرد: مدیران و مسئولان شهرستان باید با رعایت انصاف و عدالت تعامل و همکاری مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشند.

علیرضا بصیری انعکاس صحیح و به موقع خبر را زمینه بالا بردن سطح آگاهی در جامعه داست و خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به جامعه، شاخصه بارز خبرنگاران است که اصحاب رسانه باید از این ویژگی برای ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه استفاده کرده و واقعیات را انعکاس دهند.

وی برگزاری این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزود: علی رغم اینکه برای نخستین بار در شاهین شهر  نمایشگاه مطبوعات برگزار شده دارای برخی نقاط ضعف است که امید است در سال های آینده این نقاط ضعف برطرف شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: نمایشگاه مطبوعات شهرستان برای نخستین بار به منظور معرفی رسانه ها و فعالین شهرستان به مردم برگزار شده است.

فرزاد رادمنش با بیان اینکه ۲۵ خبرنگار و عکاس فعال در این شهرستان به فعالیت مشغول هستند خاطرنشان کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه ها در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه فعالین رسانه ها بسیار تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.