۱۹:۳۰ - پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲

معرفی دبیرخانه ثابت جشنواره شعر کودک در شاهین شهر

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی شعر کودک گفت: قوم گرایی و حضور کودکان همه اقوام برای اجرای برنامه های افتتاحیه و اختتامیه مهمترین ویژگی این جشنواره می باشد.

sher kodak

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی شعر کودک گفت: قوم گرایی و حضور کودکان همه اقوام برای اجرای برنامه های افتتاحیه و اختتامیه مهمترین ویژگی این جشنواره می باشد.

علی اصغر ذاکری شهردارشاهین شهر و دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی شعر کودک در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه دبیرخانه ملی شعر کودک از فردا کار خود را برای جشنواره بین المللی چهارمین دوره شعر کودک آغاز خواهد کرد، افزود: با صدور ابلاغ‌هایی دبیرخانه به عنوان دبیرخانه ثابت معرفی می شود. و همچنین سعی خواهیم داشت با محوریت، همکاری و مساعدت دکتر رحماندوست در راستای بین المللی شدن شعر کودک با انجام مکاتباتی با نمایندگان یونسکو و یونیسف شاعرانی از کشورهای اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا در چهارمین جشنواره شعر کودک شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره شعر کودک با اشاره به پنج هدف عمده برگزاری شعر کودک افزود: تلاش خواهیم کرد جشنواره های بعدی ویژه کودک و خردسال باشد که در همین راستا برقراری ارتباط با دانشگاه‌های بزرگ دنیا پیرامون مسائل کودک و خردسال در دستور کار دبیرخانه این جشنواره قرار خواهد گرفت.

شهردار شاهین شهر افزود: معرفی شاهین شهر به عنوان پایگاه محکم آموزشی و تهذیب اخلاقی کودکان کشور به عنوان آیندگان و امیدان فردا یکی دیگر از اهداف مهم  این جشنواره می باشد.

دبیر اجرایی جشنواره شعر کودک افزود: آثار رسیده به دبیرخانه از  افزایش قابل توجه کیفی برخوردار است که از نتایج مثبت فعال شدن کارگاه‌ها می باشد از همین جهت اشعار برگزیده این جشنواره در قالب کتابی با عنوان ˈامیدی برای فرداˈ چاپ شده است.

ذاکری با بیان اینکه بیش از 3000 کودک در در این جشنواره مشارکت داشتند افزود: از کلیه استان‌های کشور در قالب ارسال اشعار و سئوال در خصوص شرکت و برگزاری جشنواره مکاتبه داشتیم، همچنین ارسال یکهزار و 720 سروده، برگزاری 18 کلاس و کارگاه آموزشی در مورد شعر کودک با حضور اساتید و شاعران کشور، داوری آثار ارسالی این جشنواره توسط سه داور از استان اصفهان و دو داور دیگر استانها، برگزاری 16 کلاس آموزش دینی ویژه کودکان و حضور 250 معلول در افتتاحیه جشنواره سوم از عمده فعالیت‌ سومین جشنواره ملی شعر کودک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.