۱۵:۲۵ - شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

شکست سنگین مرحله پنجم عملیات تروریست ها در جبهه حلب/ نقشه

نیروهای جبهه مقاومت بار دیگر موفق شدند با هوشیاری تمام حملات جدید تروریست ها را با شکست روبرو کنند.

به گزارش شاهین پرس؛  بعد از شکست های پی در پی تروریست ها در حومه غربی شهر حلب ، عصر روز گذشته عملیات جدیدی را تحت عنوان پنجمین مرحله از شکستن محاصره همرزمان و مردم در مرکز شهر حلب آغاز کردند.

همزمان با صدور بیانیه صدها تن از عناصر تروریستی عملیات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در غرب منطقه راهبردی «الراموسه» واقع در جنوب حل آغاز کردند.در ابتدای عملیات تروریست ها سعی کردند با ارسال خودروهای انتحاری به مواضع نیروهای سوری راه را برای همرزمان خود جهت اشغال تعدادی دانشگاه نظامی«دانشگاه توپخانه،دانشکده التسلیح و  …» باز کنند.

03-9

دریافت نقشه با کیفیت

نیروهای سوری موجود در مناطق غربی الراموسه موفق شدن یکی از خودروهای انتحاری را قبل از رسیدن به مواضع خود منهدم کنند.

همزمان با منفجر شدن دو انتحاری دیگر صدها تروریست عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند وارد بخش هایی از دانشکده ها شوند.

نیروهای سوری موجود در دانشکده ها که اغلب از نیروهای مردمی دو شهرک «نبل و الزهراء» بودند بخوبی توانستند در مقابل تروریست ها ایستادگی کنند و بعد از یک ساعت درگیری تروریست ها را در منطقه زمین گیر کردند.

از سوی دیگر گروهی از نیروهای جبهه مقاومت برای کمک به رزمندگان نبل و الزهراء از محور منطقه راهبردی «الراموسه» به منطقه اعزام شدند و توانستند با حملات معکوس خود مناطق تازه اشغال شده را بازپس بگیرند.

به گزارش صاحب نیوز ، از غروب روز گذشته آرامش نسبی در منطقه برقرار شده و درگیری های پراکنده ای در محیط مجتمع «۱۰۷۰» بین نیروهای جبهه مقاومت با تروریست ها در جریان است.

صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.