۱۵:۵۵ - یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

فردا و همزمان با سراسر استان؛

انتخابات هیئت مدیره بازرسان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شاهین شهر برگزار می شود

سلیمانی معاون اداره صنعت معدن تجارت شاهین شهر و میمه گفت: روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور انتخابات هیئت مدیره اتاق اصناف شهرستان برگزار می شود.

معاون اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس؛ از برگزاری انتخابات هیئت مدیره بازرسان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت: این انتخابات هر چهارسال یکبار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره بازرسان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظیفه نظارت و کنترل بازار را برعهده دارند خاطرنشان کرد: تعداد بازرسان ناظر بر بازار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان 200 نفر هستند که بصورت داوطلبانه و افتخاری عضو این هیئت می شوند و پس از آموزش های لازم و دریافت کد مخصوص گرانفروشی و کم فروشی و کالاهای غیر استاندارد و … بازار شهرستان را به اتاق اصناف گزارش می دهند.

مریم سلیمانی با اشاره به تایید صلاحیت 15 نفر کاندیدای انتخابات تصریح کرد: روز دوشنبه 18 مردادماه از ساعت 9 صبح الی 12 در اتاق اصناف شهرستان واقع در شاهین شهر- خیابان پروین اعتصامی فرعی 2 شرقی انتخابات برگزار و پنج عضو اصلی، دو نفر عضو علی البدل، یک بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب می شود.

معاون اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه گزارش بازرسان ناظر بر بازار در جلسات فرمانداری شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد و تصمیمات لازم اتخاذ می شود خاطر نشان کرد: خانه صنعت معدن و تجارت شهرستان در کمیسیون های آرد و نان، نظارت و تعزیرات حکومتی شهرستان که وظیفه تنظیم بازار را برعهده دارد، عضو اصلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.