۲۰:۵۳ - جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

همزمان با دهه کرامت برگزار شد:

تجلیل از 30 برگزیده سلسله مسابقات منتظران کوچک / تصاویر

در همایش منتظران کوچک که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شاهین شهر برگزار شده بود از 30 نفر از بزگزیدگان مسابقه غیر حضوری منتظران کوچک تجلیل و جوایز اهدا شد.

به گزارش شاهین پرس؛ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شاهین شهر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) همایش تجلیل از دانش آموزان برتر شرکت کننده در سلسله مسابقات منتظران کوچک را با اجرای جذاب و دیدنی حجت الاسلام ابراهیم عبدالهی کارشناس کودک و نوجوان از مرکز تخصصی مهدویت شهر قم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار کرد.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شاهین شهر ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) با اشاره به تاثیرگذاری عمیق و نقش تربیتی مهدویت در سنین پایین، برنامه های بنیاد مهدویت را در دو بخش آموزشی و فرهنگی تشریح کرد.

وی برنامه تابستانی با امام زمان(عج) ویژه گروه سنی بالای 16 سال که شامل آموزش مربیگری و عصر انتظار است و از سال 86 با استقبال خوب اقشار مختلف مردم شاهین شهر در فرهنگسرای شهروند برگزار شد را از جمله برنامه های آموزشی بنیاد معرفی کرد که به صورت حضوری و غیر حضوری همه ساله در شاهین شهر، گز و گرگاب برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن ربیعی ویژه برنامه پیشوای آسمانی و منتظران کوچک را از دیگر برنامه های آموزش معارف مهدویت ویژه کودکان معرفی کرد که به صورت غیر حضوری برگزار می شود و افزود: ویژه برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت نیز شامل مسابقات منتظران کوچک، نمایشگاه مهدویت، نشریه بوستان یاد مهدی، مسابقه کتابخوانی است.

وی به برگزاری سالی دو بار مسابقه کتابخوانی باآزمون حضوری به نام عنوان جهت نما اشاره کرد و با بیان اینکه بزودی در مراسمی مشابه از برگزیدگان مسابقه نشریه دیواری بوستان یاد مهدی تجلیل و جوایز اهدا خواهد شد گفت: مسابقه همایش امید فردا از جمله برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت است که از سال 86 هرساله با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در سطح شهر برگزار می شود.

در این همایش که بیش از 150 دانش آموز شرکت کننده در سلسه مسابقات منتظران کوچک به همراه والدین شرکت کرده بودند 30 نفر از برگزیدگان مسابقه مورد تجلیل و جوایز اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.