۱۱:۲۶ - دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

حواشی دیدار ذوب‌آهن و سایپا/ ۲

درگیری بازیکنان بر سر توپ و شیطنت‌های فیلیپ‌

پس از به ثمر رسیدن گل ذوب‌آهن و شادی پس از گل در حرکتی عجیب نژادمهدی از ذوب‌آهن و خالدی از سایپا بر سر در دست گرفتن توپ درگیر شدند که البته این قائله به سرعت خاتمه یافت.

به گزارش شاهین پرس؛ حواشی نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سایپا برای در هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام شانزدهم به شرح زیر است:

با آغاز نیمه دوم تماشاگران با تشویق ” جری بنگستون” خواستار حضور این مهاجم هندوراسی در ترکیب ذوب‌آهن شدند.

اما یحیی گل‌محمدی پس از اینکه دروازه تیمش را باز شده دید در نخستین تغییر خود محمدرضا حسینی را به جای دانیال اسماعیلی‌فر فرستاد و چند دقیقه بعد هم بنگستون را بالاخره راهی زمین کرد تا جایگزین عباسی شود. یحیی در سومین تعویض خود هم فیضی را راهی میدان کرد.

در دقیقه ۶۸ بازی در برخورد گلر سایپا با تبریزی و رجب‌زاده، چند دقیقه‌ای احساس ناراحتی کرد و روی زمین افتاد. چند دقیقه بعد فیلیپ باز هم در هنگام مهار توپ خود را روی زمین انداخت که این حرکت اعتراض تماشاگران را به همراه داشت که وقت بازی تلف نشود.این تاخیر در بازی از سوی فیلیپ در نهایت یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

در دقایق انتهایی بازی ابراهیم صادقی کاپیتان باسابقه سایپا به زمین آمد اما نکته جالب اینکه بازوبند کاپیتانی که در این دیدار بر بازوی روزبه شاه‌علیدوست بسته شده بود، در اختیار صادقی قرار نگرفت.

نکته جالب تعویض‌های فرکی، بیرون کشیدن مسعود حسن‌زاده باانگیزه از زمین بود. با خروج حسن‌زاده، یک هافبک یعنی علی زینالی وارد میدان مسابقه شد.

پس از به ثمر رسیدن گل ذوب‌آهن و شادی پس از گل در حرکتی عجیب نژادمهدی از ذوب‌آهن و خالدی از سایپا بر سر در دست گرفتن توپ درگیر شدند که البته این قائله به سرعت خاتمه یافت.

این دیدار در نهایت با نتیحه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم از دومین شکست پیاپی در ابتدای فصل بگریزند.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.