۱۱:۲۰ - دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

شکست مفتضحانه تروریست ها در حومه غربی شهر حلب/ نقشه

نیروهای جبهه مقاومت توانستند با ایستادگی جانانه خود ، حملات سنگین تروریست ها را در حومه غربی شهر حلب دفع کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ بعد از آنکه نیروهای جبهه مقاومت در اواخر هفته گذشته موفق شدند راه ارتباطی تروریست ها در مرکز شهر حلب را کاملا قطع کنند، از عصر روز گذشته هزاران تن از عناصر تروریستی موجود در حومه غربی شهر حلب و حتی در مناطق مرزی استان ادلب حملات سنگینی را علیه مواضع جبهه مقاومت در مناطق شمال غربی، غربی و جنوب غربی شهر حلب آغاز کردند.

عملیات تروریست ها ابتدا توسط ده ها انتحاری صورت گرفت، نیروهای مقاومت موفق شدند خودروهای انتحاری را قبل از رسیدن به مواضع خود منهدم کنند.

همزمان با حرکت انتحاری ها، هزاران تن از تروریست ها که شامل گروه های مختلف از گروهک تروریستی «جیش الفتح» ماند«جبهه النصره،احرارالشام،ارتش آزاد،نورالدین زنکی و …» می باشد به طرف مناطق غربی شهر هجوم بردند.

تروریست ها در ابتدای حملات خود توانستند بخش های جزئی از مناطق غربی را اشغال کنند اما با رسیدن نیروهای جبهه مقاومت پیشروی تروریست ها متوقف گردید.

01

به گزارش صاحب نیوز، درگیری ها بصورت گسترده در مناطق شمال غربی حومه شهر حلب از جمله «مزارع ملاح؛تل مصیبین و …» بین نیروهای مقاومت با تروریست ها صورت گرفته که خوشبختانه تروریست ها با دادن تلفات از منطقه متواری شدند.

در حال حاضر درگیری ها بصورت پراکنده در حومه جنوب غربی شهر حلب در اطراف «مدرسه الحکمه،ساختمان ۱۰۷۰ و …» در جریان می باشد و تروریست ها هنوز نتوانسته اند مناطق را اشغال کنند.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.