۰۹:۳۰ - چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

سرکه، معجزه ای برای خانه تکانی نوروزی

سرکه در آشپزخانه کاربرد فراوان دارد و میتواند در تمیز کردن و براق کردن وسایل آشپزخانه به شما کمک کند. از سرکه می توانید برای براق کردن گاز نیز استفاده کنید.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، سرکه یکی از مواد خوراکی است که از در تهیه ترشی و … استفاده می کنیم. سرکه با حالت اسیدی که دارد به یکی از تمیز کننده های خوب در خانه تکانی تبدیل شده است.

** برای از بین بردن لکه ی خون روی فرش میتوان از مخلوط سرکه و صابون و کمی نمک به همراه آب استفاده کرد. این ترکیب به راحتی لکه های خون را پاک می کند و آسیبی به فرش نمی رساند.

** سرکه برای شستشوی شیشه های شما بهترین گزینه است و به راحتی شیشه ها را برق می اندازد. مقداری سرکه را با آب ترکیب کنید و با یک پارچه نرم مشغول تمیز کردن پنجره ها شوید.

** برای از بین بردن گرد خاک موجود در خانه میتوان از سرکه استفاده کرد و خانه را از وجود میکروب ها پاک کرد. در این مورد باید دقت داشته باشید که به مقدار خیلی کمی از سرکه استفاده کنید.

** سرکه در آشپزخانه کاربرد فراوان دارد و میتواند در تمیز کردن و براق کردن وسایل آشپزخانه به شما کمک کند. از سرکه می توانید برای براق کردن گاز نیز استفاده کنید.

** اضافه کردن نمک به سرکه کارایی آن را دو چندان میکند و میتوان از آن جهت از بین بردن لکه های چربی از سطوح متفاوت استفاده کرد.

** سرکه در تمیز کردن دیوارهای رنگ شده ی شما نیز موثر است و میتوان آن را با آمونیاک مخلوط کرد و به طور کاربردی تر از آن استفاده کرد.

 

36135754121535670201

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.