۲۲:۳۰ - سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

سردار جزایری در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا:

اظهارات اوباما طنز سال است/ همه نیروهای آمریکا در تور نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سخنان اوباما پیرامون تعداد نیروهای نظامی آمریکا در منطقه و میزان تأثیرگذاری آنها به دور از واقعیت و طنز سال است.

2074562_791

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، سردار “سیدمسعود جزایری” معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز دوباره رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص روی میز بودن گزینه نظامی، گفت: رئیس‌جمهور کم‌هوش آمریکا و جان‌کری وزیر خارجه این کشور در حالی از اثرگذاری گزینه‌های روی میز آمریکا برای ایران حرف می‌زنند که این کلام در میان ملت ایران و به ویژه کودکان تبدیل به مضحکه و تمسخر شده است.

وی افزود: همه نیروهای آمریکا در منطقه در تور نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و چنانچه آمریکایی‌ها مرتکب خطا شوند منطقه برای‌شان تبدیل به جهنم می‌شود.براساس این خبر به نقل از سپاه نیوز؛  با اشاره به اظهارات اخیر اوباما پیرامون تعداد نظامیان آمریکایی در منطقه، اظهار داشت: سخنان اوباما در مورد تعداد نیروهای نظامی آمریکا در منطقه و میزان تأثیرگذاری آنها کاملا غیرکارشناسی و به دور از واقعیت است و از آن می‌توان به عنوان طنز سال استفاده کرد.

سردار جزایری در پایان خاطر نشان کرد: مردم آمریکا نسبت به سخنان دولتمردان خود با تردید برخورد کنند و چنانچه اندکی تأمل داشته باشند کذب بودن بسیاری از گفته‌های آنان به اثبات خواهد رسید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.