۱۵:۵۵ - سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

سردار شیروانیان:

مردم اصفهان در معراج الشهدای بنیاد حفظ آثار زائر شهید گمنام خواهند بود

شهید بزرگواری که قرار است در ستاد فرماندهی ناجا دفن شود، تا روز تدفین، در معراج الشهدای بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان برای زیارت عمومی قرار می گیرد.

به گزارش شاهین پرس؛ مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: پنج شنبه عصر بصورت متمرکز، تعداد ۹ شهید دوران دفاع مقدس از فلکه فیض اصفهان تشییع خواهند شد.

سردار سرتیپ مجتبی شیروانیان اظهار کرد: از این ۹ شهید تعداد چهار شهید شناسایی و تحویل خانواده هایشان شده اند و پنج شهید گمنام هم در اطراف اصفهان تشییع و تدفین خواهند شد.

وی افزود: دو شهید گمنام در شهر حبیب آباد و دو شهید در شهر زیار، در روز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و یک شهید هم بنا به درخواست فرماندهی انتظامی اصفهان در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان روز دوشنبه طی مراسم خاصی تدفین خواهند شد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه این شهدا در اختیار خانواده هایشان هستند گفت: مراسم های وداع با شهدا و ویژه برنامه هایی که خود خانواده شهدا دارند تا روز پنجشنبه در حال برگزاری است و بعد از آن شهدای گمنام به مسئولین مربوطه در شهرهای حبیب آباد و زیار تحویل می شود.

سردار سرتیپ دوم شیروانیان بیان کرد: شهید بزرگواری که قرار است در ستاد فرماندهی ناجا دفن شود به علت اینکه دو روز بیشتر وقت برای تدفین در اختیارمان هست، در معراج الشهدای بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان برای زیارت عمومی قرار می گیرد.

وی افزود: بخشی از مکان بنیاد واقع در ضلع غربی باغ غدیر به عنوان معراج الشهدا در نظر گرفته شده تا عموم مردم بتوانند شهید گمنام را زیارت کنند.

مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه چند روز اول خانواده ها مراسماتی برای فرزندانشان برگزار می کنند برگزاری مراسم تجمعی برای آنها به روز هفتم موکول خواهد شد که برای هر نه شهید در محل خیمه حسینی گلستان شهدا این مراسم برگزار خواهد شد.

صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.