۱۱:۲۹ - سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهین شهر:

برگزاری 3 هزار نفر ساعت فعالیت آموزشی در طرح اوقات فراغت تابستان 95

حجت الاسلام معتمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: قریب به 3 هزار نفر ساعت فعالیت آموزشی و پرورشی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری در حال برگزاری می باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در گفتگویی با شاهین پرس؛  از برگزاری نزدیک به 3 هزار نفر ساعت فعالیت آموزشی و پرورشی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح 60 عنوان کلاس آموزشی در قالب 20 رشته فرهنگی هنری، ورزشی، مهارتی و عقیدتی در پایگاه های اوقات فراغت دایر شده است.

وی به آمار شرکت سه هزار نفری دانش آموزان در طرح غنی سازی اوقات فراغت شاهین شهر، گز و گرگاب اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی محدوده جغرافیایی شهرستان و نیز پراکندگی محل سکونت دانش آموزان، امسال برنامه های اوقات قراغت علاوه بر شاهین شهر در شهرهای گز، گرگاب و نیز برخی از روستاها به تناسب استقبال برگزار شده است.

حجت الاسلام علیرضا معتمدی در ادامه به رضایت مندی خانواده ها از برنامه های اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های آموزشی تابستانه آموزش و پرورش شاهین شهر در 21 پایگاه اوقات فراغت شامل 4 مرکز اصلی سازمان دانش آموزی،کانون های فرهنگی تربیتی صدف، هدایت و شهدای شهر گز و همچنین 17 پایگاه فرعی برگزار شده است که این برنامه ها تا اوایل شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از خانواده ها برای استفاده فرزندان خود در طول سال از ویژه برنامه های اوقات فراغت اضافه کرد: تخصصی و مستمر بودن فعالیت های مراکز فرهنگی، آموزش و پرورش در طول سال از ویزگی های برنامه های فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.