۱۹:۵۲ - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵

نماینده شاهین شهر و میمه؛

اسناد تخلف فریدون را در دست داریم/ “رئیس‌جمهور” هنوز پاسخ نامه نمایندگان در مورد برادرش را نداده است/ اگر “روحانی” در مورد “فریدون” پاسخگو نباشد از ابزار‌های نظارتی استفاده می‌کنیم

حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه با بیان اینکه اسناد تخلف فریدون را در دست داریم گفت: قطعاً ما حرف بدون سند نمی زنیم و استاد ما متقن و قابل پیگیری است که اگر نیاز شد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نتیجه نامه نمایندگان به روحانی درباره برخورد با تخلفات فریدون اظهار داشت: اگرچه از انتشار این نامه چند روز گذشته است اما هنوز پاسخی از سوی روحانی دریافت نکرده ایم.

وی اذعان داشت: نوع پاسخ روحانی به این نامه مشخص نیست اما همانطور که نامه در رسانه‌ها منتشر شد، اگر پاسخی به آن داده شود،‌ آن هم در رسانه‌ها منتشر خواهیم کرد.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه اسناد تخلف فریدون را در دست داریم گفت: قطعاً ما حرف بدون سند نمی زنیم و استاد ما متقن و قابل پیگیری است که اگر نیاز شد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه مردم باید بدانند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است عنوان کرد: اگر آقای روحانی در مورد برادر خود پاسخگو نباشد،‌مجلس از ابزارهای نظارتی خود استفاده کرده و به اشکال دیگر این موضوع را بررسی خواهد کرد.

چند روز پیش سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور خواستار ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری شدند.

این نمایندگان نقش حسین فریدون در برخی از مسائل مالی اخیر و فیش‌های نجومی را عامل این درخواست توصیف کردند.

متن نامه نمایندگان به شرح ذیل است:

آقای رئیس‌جمهور!

در تمامی رسانه‌های عمومی از جمله صدا و سیما توسط رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دیگر منابع خبری به  نقش مؤثر آقای حسین فریدون در فعالیت‌های غیرمجاز و نصب مدیران و بعضی از روسای بانک‌ها و … به عنوان دستیار ویژه نقش مؤثری اشاره شد.

آقای رئیس‌جمهور!

حفظ قداست و جایگاه نهاد ریاست جمهوری و جنابعالی بیشتر از همه بر عهده این افراد نزدیک به شما است، لذا تأکید می‌نماییم ضمن ممنوع‌الورود نمودن دستیار ویژه‌تان و اعلام آن به ملت، نسبت به مسئولین نهاد ریاست جمهوری که مسائلی از این قبیل در کارنامه‌شان دارند تجدیدنظر فرمایید تا شرایط بهتری برای همکاری‌های جامعه فراهم شود.

آقای رئیس جمهور!
اخیرا در منابع خبری معتبر و مکتوب دستیار ویژه شما با تقلید صدای جنابعالی برای پیش برد اهداف فوق‌الذکر و در واگذاری زمینه‌هایی در کیش با کمک بعضی دیگر از مدیران نهاد و اخذ حق دلالی نقش داشته است.

حضرتعالی بنا بر این اخبار که خدمت شما هم رسیده، ایشان (دستیار ویژه را) از خودتان دور نموده‌اید ولی ایشان همچنان تلاش می‌کنند در کنار شما باشد و در امور دخالت کند.

سیدمحمدجواد ابطحی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی

جواد کریمی‌قدوسی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.