۲۱:۴۵ - یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵

توجه به ظرفیت های دانشگاه باید در جهت تبدیل دانش به ثروت باشد

طالبی ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ظرفیت های دانشکده شیمی و افزایش امکانات مورد نیاز این دانشکده اذعان کرد: توجه به ظرفیت ها باید در راستای تبدیل دانش به فناوری و فناوری به ثروت باشد تا در راستای اهداف متعالی جامعه گام های موثر تری برداشته شود.

به گزارش شاهین پرس؛ رئیس دانشگاه اصفهان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: دانشکده شیمی یکی از مجموعه های پرظرفیت دانشگاه اصفهان است که همواره موجبات اعتبار و افتخار دانشگاه را فراهم نموده است.

دکتر هوشنگ طالبی برخورداری دانشکده شیمی از شاخص های ارزشمندی که منجر به افزایش رتبه بندی دانشگاه اصفهان در سطح کشور و جهان شده است را بسیار مثبت ارزیابی نمود و تصریح کرد: دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی از نظر تاثیر گذاری اعضای هیات علمی از جنبه های پژوهشی، آموزشی و سایر موارد در سطح کشور و دانشگاه می باشد.

رئیس دانشگاه اصفهان در ادامه ضمن بیان اثربخشی بسیار محوری و بسزای دانشکده شیمی در سطح کشور و جهان افزود: در حال حاضر حضور ۵ نفر از اعضای هیات علمی این دانشکده که به عنوان دانشمند جهانی ISI شناخته شده اند، از افتخارات دانشگاه اصفهان است که بدون تردید در افزایش رتبه بندی دانشگاه اصفهان در بین ۱۴ دانشگاه برتر کشور بسیار موثر و کارآمد بوده است.

طالبی ضمن تاکید بر توجه بیشتر به ظرفیت های دانشکده شیمی و افزایش امکانات مورد نیاز این دانشکده اذعان کرد: توجه به ظرفیت ها باید در راستای تبدیل دانش به فناوری و فناوری به ثروت باشد تا در راستای اهداف متعالی جامعه گام های موثر تری برداشته شود.

وی حضور دانشجویان دکتری را فرصتی مغتنم برای تشکیل پنل های پنج ساله در راستای غنی سازی ظرفیت های موجود دانست و بر این مهم تاکید نمود.

در این مراسم از زحمات ۴ ساله دکتر حسن سبزیان در جایگاه ریاست دانشکده تقدیر شد و دکتر بهرام یداللهی به عنوان رئیس جدید این دانشکده معرفی شد.

4141

صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.