۱۱:۴۴ - پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

ورزیدگی فکری مردم نسبت به امریکا، بزرگترین دستاورد برجام یکساله/ واهی بودن امید به کدخدا اثبات شد

بهرامی گفت: در لوای بدعهدی های صورت گرفته از سوی امریکا و غرب، واهی بودن امیدهای برخی از افراد و دولتمردان نسبت به منش کدخدایی جهان به جای خدا محوری به اثبات رسیده است

به گزارش پایگاه خبری شاهین پرس : ناصر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون تحلیل و ارزیابی خود از برجام یکساله شده،  و دستاوردهای حاصله، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به برجام فرمودند، که دارای نقاط مثبت و منفی است.

وی با بیان اینکه نباید سیاه نمایی نسبت به اصل هسته ای  و مذاکره با ۵+۱ اتفاق بیفتد، گفت: علی ای حال یک تعهد و امضایی بین المللی صورت گرفته است  که ما بیشتر براین موضوع باید تاکید کنیم که چرا طرف مقابل به تعهدات خود در قبال ایران عمل نمی کند.

کارشناس و تحلیل گرمسائل سیاسی تصریح کرد: معتقدم بزرگترین دستاورد برجام بعد از گذشت یک سال از امضای برجام، ایجاد یک ورزیدگی فکری و پختگی نظر نسبت به آمریکا و غرب در قبال ایران در میان مردم است.

وی ابراز کرد: در لوای بدعهدی های صورت گرفته از سوی امریکا و غرب، واهی بودن امیدهای برخی از افراد و دولتمردان نسبت به منش  کدخدایی جهان به جای خدا محوری به اثبات رسیده است، قابل اعتماد نبودن امریکا و نهادهای بین اللمللی  چون سازمان ملل از دیگر دستاوردهای برجام برای ملت ایران در طول یک سال گذشته است.

بهرامی افزود: در سالگرد  امضا برجام امید است که در بین مسئولین و برخی از افراد جامعه امید است که یک چرخش دیدگاهی  نسبت به توافقات بین المللی  و کشورهای غربی ایجاد شود،لذا می طلبد که طبق فرمایشات  و تاکیدات رهبر معظم انقلاب ، خودباوری و اتکا به درون را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

* حساسیت نسبت برجام به سبب امتیازات بزرگ داده شده است

 

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در توضیح چرایی مقایسه کردن برجام با قطعنامه ۵۹۸ و الجزایر توسط عده ای از حامیان برجام، افزود: تعجب ما این است که چرا این افراد به جای تایید بدعهدی های امریکا، برجام را با این قراردادها و توافقات گذشته مقایسه  میکنند و از حساسیت ملت ایران نسبت به برجام سوال می کنند.

وی اذعان کرد: بدعهدی های امریکا در قرارداد الجزایر و قطعنامه ۵۹۸ در قبال ایران قابل مقایسه با برجام نیست، دلیل حساسیت زیاد مردم ایران نسبت به برجام  به تعبیر رهبری دادن امتیازات بزرگ نظام ایران به ۵+۱ است.

بهرامی خاطرنشان کرد: تعداد سانتریفیوژی که از مدار خارج کردیم، مقدار اورانیومی که از کشور خارج شدو از مسیرخارج کردن آب سنگین اراک همگی از جمله امتیازات بزرگ داده شده به طرف غربی است بنابراین ملت ایران از مسئولین توقع دارند که در لوای این امضا گشایش های فاخری صورت گیرد.

وی ابراز کرد: اثبات بدعهدی امریکاییان در انجام تعهدات خود در برجام و بازگشت  به نقطه قوتو پیشرفت خود  در زمینه هسته ای یک مطالبه عمومی از دولتمردان است.

کارشناس سیاسی  در پایان بیان کرد: برخورد قاطعانه  و پیگیری های جدی از سوی دولتمردان  و دستگاه دیپلماسی در خصوص بدعهدی های طرف مقابل لازم و ضروری است.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.