۱۵:۳۴ - چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵

با هدف تاسیس انجمن اوقات فراغت شعبه اصفهان؛

جناب خان به اصفهان می آید!

محمدتقی داستانی گفت: این جشن نوعی «استند آپ کُمدی»(Stand-up comedy) است که از ساعت ۲۱ جمعه ۲۵ تیر در مجموعه تفریحی ورزشی «پرواز» واقع در خیابان مرداویج اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش شاهین پرس: محمدتقی داستانی سه شنبه عصر در جمع خبرنگاران افزود: این جشن نوعی ‘استند آپ کُمدی'(Stand-up comedy) است که از ساعت ۲۱ جمعه ۲۵ تیر در مجموعه تفریحی ورزشی ‘پرواز’ واقع در خیابان مرداویج اصفهان برگزار خواهد شد.
‘استند آپ کُمدی’، نوعی کمدی است که در آن اجراکننده بصورت مستقیم با شنوندگان و حاضران صحبت می کند.

این کمدی معمولاً توسط یک نفر اجرا می شود و در آن، کمدین با اجرای سریعی از داستان گویی، لطیفه و شوخی های کوتاه و گذرا و بداهه سازی هایی که جمع تماشاگران پذیرای آنها باشند به انتقال مضامین خود می پردازد.
رئیس انجمن اوقات فراغت شعبه اصفهان با اشاره به حضور چهره های مطرح هنری کشور و استان در این جشن گفت: رامبُد جوان، رضا شفیعی جم و شخصیت عروسکی جناب خان از جمله هنرمندان شاخص این جشن خواهند بود.
وی افزود: محمود شهریاری، اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بالغ بر چهار هزار نفر در این جشن حضور یابند، افزود: تقلید صدا و اجرای دو سه دقیقه ای موسیقی از دیگر برنامه های این جشن به شمار می رود.
داستانی گفت: جمعی از دست اندرکاران و خیران برنامه’ یک شهر یک ضیافت'(برنامه تلویزیونی اصفهان با حضور خیران برای کمک به زندانیان) و همچنین دست اندرکاران کمپین ترافیک شهر اصفهان در این جشن حضور می یابند.

رئیس انجمن اوقات فراغت شعبه اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه انجمن اوقات فراغت اصفهان نیز صبح جمعه با حضور رامبد جوان رئیس هیات مدیره و دیگر مدیران انجمن اوقات فراغت کشور در دهکده توریستی تفریحی ‘قلعه سرشیر’ واقع در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم در کنار سخنرانی های کوتاه برخی مسئولان و اعضای علمی انجمن، نشست خبری با حضور رامبد جوان و حجت الاسلام ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: هدف از برپایی این برنامه معرفی انجمن اوقات فراغت و تشریح برنامه های کشوری و استانی آن است.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست با مسئولان استان در باره افزایش همکاری ها و بررسی ظرفیت ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.
پیربکران با ۳۰ روستا و دو شهر با ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق شهر فلاورجان در غرب اصفهان قرار دارد.

وی در پاسخ به ایرنا مبنی بر تعداد اعضای این انجمن در اصفهان گفت: تاکنون بالغ بر ۸۰ نفر به انجمن اصفهان پیوسته اند، اما پیش بینی می شود این آمار ظرف یکسال آینده به دو هزار نفر برسد.
به گفته رئیس انجمن اوقات فراغت شعبه اصفهان، توجه به اوقات فراغت باید از حالت شعارگونه خارج شود و برنامه ریزی و فعالیت برای آن در همه ایام سال تداوم داشته باشد.

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.