۰۹:۱۰ - چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه خبر داد:

کشف و معدوم سازی یک هزارو 250 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ گذشته

پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: تیم کارشناسان بهداشت محیط شهرستان در 60 مورد بازرسی و نظارت یک هزارو 250 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با شاهین پرس؛ از کشف و معدوم سازی یک هزارو 250 کیلوگرم مواد عذایی غیر مجاز و تاریخ گذشته از سطح شهرستان خبر داد و گزارشی از فعالیت های واحد بهداشت محیط شهرستان در ماه مبارک رمضان ارائه داد.

وی ضمن قدر دانی از زحمات تیم مهندسی بهداشت محیط گفت: کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر و بصورت مستمر کلیه مراکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس از جمله کارگاه های قنادی، آش و حلیم پزی و … در این ماه مورد بازرسی دقیق قرار دادند.

دکتر علی پارسا با اشاره به 60 مورد بازدید کارشناسان بهداهشت محیط شهرستان از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها از 41 مورد مواد غذایی حساس و تعداد 67 بطری آب آشامیدنی نمونه برداری شده است.

وی تعداد مراکز متخلف معرفی شده به مراجع قضایی را ۳۸ مورد اعلام و عنوان کرد: برای31 مکان مورد بازرسی اخطار های بهداشتی و برای 3 مکان مورد بازرسی اخطاریه تعطیل صادر شده است و همچنین طی این بازرسی ها 1250کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز و تاریخ گذشته معدوم شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از آموزش 250 نفر در مدت یک ماه مبارک رمضان به متقاضیان وصاحبان کسب و کار مربوطه بیان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.