۱۱:۲۵ - سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵

در راهپیمایی عصر امروز صورت گرفت؛

دفاع تمام قد نصف جهان از حریم خانواده

حضور مردم شهیدپرور اصفهان در بعد از ظهر گرم تابستانی برای حفظ حجاب این حافظ حریم خانواده انقدر باشکوه و باصلابت بود که هر ببیننده ای را به تحسین وا می داشت.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  ۲۱ تیر ماه ۹۵ خیابان چهارباغ بالا سی وسه پل به سمت میدان ازادی اینبار شاهد حضوری بود باشکوه، امروز بانوان اصفهانی دوشادوش همسران و مادران شهدای مدافعان حرم فریاد دفاع از حریم خانواده سر دادند.

برآوردهای اولیه از حضور بیش از ۵۰ هزار نفری خبر می دهند که قطعا امار بانوان در این مراسم با حجاب و با پوشش مناسب و حجاب برتر انهم در یک مراسم میان هفته و در یک روز گرم اواسط تیر ماه واقعا ستودنی بود.

جمعیت سرازیر شده از سی و سه پل مثل رودی خروشان در کنار زاینده رود موج می زد و پلاکاردها و شعار های در اهمیت حفظ حجاب این سفارش اهل بیت علیهم السلام  و تاثیر ان بر زندگی پاک و امن  و در ارامش سردادند.

استفاده بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از راهپیمایان مدافع حریم خانواده از ۳۶۰ دستگاه اتوبوس واحد شهر اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از راهپیمایان مدافعان حریم خانواده در ۲۱تیرماه ۹۵ (رروز ملی عفاف و حجاب ) با ۳۶۰ دستگاه اتوبوس ویژه این مراسم علاوه بر ۵۶۰۰۰۰ هزار نفری که امروز با ۱۱۵۰ دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان جابجا شدند تاکید کرد: با تاکید شهردار اصفهان ناوگان این شرکت با تمام ظرفیت در این روز به خدمت رسانی به مردم و راهپیمایان خدمت رسانی نمود و در خطوط داخلی شهر نیز سعی شد کمترین مشکلی احساس نگردد.

محمدعلی احمدی افزود: پس راهپیمایی ۲۲ بهمن ، روز قدس و روز اول مهر ماه راهپیمایی امروز یکی از پر حجم ترین عملیات جابجایی ترافیکی این شرکت در طول سال در یکی از شلوغ ترین میادین اصفهان بدون هیچ حادثه ای و در حداقل زمان ممکن انجام گردید.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.