۰۵:۱۸ - سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵

نماینده اسبق ولی فقیه در هوافضای سپاه اصفهان:

دولت نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب اهتمام ورزد/ دشمن از خاکریز فروریخته بنیان خانواده و باور نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده است

حجت الاسلام ابطحی نماینده سابق ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه گفت: دولت نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب اهتمام ورزد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده سابق ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده شاهین شهر با بیان اینکه چرا دولت تاکنون حاضر نشده است قانون امر به معروف و نهی از منکر را که سال گذشته مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان قانون اساسی نیز آن را تایید کرده را ابلاغ نماید؟ شاید دلیلش منافع سیاسی با جمع آوری رای های آینده باشد، عدم ابلاغ چنین قانونی باعث شده آنکسی که امر به معروف می کند محکوم و کسی که ترویج بی حیایی می کند آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمام توان خود را درخصوص حفاظت از عفاف و حجاب گذاشته است تاکید کرد: طبق قانون، بیست و شش نهاد از وزارتخانه ها و سازمان مختلف در این امر مسئولیت دارند و باید به وظیفه خود عمل نمایند، همچنین این وظیفه بر دوش آحاد مردم است و طبق آیه قرآن هر کسی باید از خانه و خانواده خود شروع نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی با بیان اینکه اگر جامعه به مروج بی حجابی خدمات ارائه ندهد، بساط بی عفتی از جامعه جمع می شود، خاطرنشان کرد: در حالی که مسئولان فرهنگی کشور در برابر قانوون اساسی کشور قسم یاد کرده اند که از اعتقادات مردم پاسداری نمایند ولی خود را به خواب غفلت زده اند.

وی افزود: مسئولان فرهنگی کشور که در مقابل کوچکترین مساله ای که در جامعه پیش می آید واکنش می دهند چرا هنگامی که می بیند دشمن از درون دنبال زدن پایه های نظام و انقلاب به وسیله ترویج بی بندباری و بی عفتی از طریق شبکه های ماهواره ای تا شبکه های مجازی است، سکوت کرده اند؟

نماینده سابق ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوا فضای سپاه بر عهده مردم گذاشتن تشخیص درستی یا نادرستی مسائل فرهنگی را اشتباه بزرگی دانست و تصریح کرد: متاسفانه مسئولان فرهنگی کشور بر این باور هستند که باید مسائل و معضلات جامعه را رها کرد تا مردم خود تجربه کرده و در نهایت راه صحیح را تشخیص دهند.!

وی با مقایسه جنگ نرم و جنگ سخت دشمن و با بیان اینکه امروزه خاکریز دشمن فروریخته است خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بوسیله جنگ نرم و با ترویج بی عفتی و بی حیایی در جامعه وارد شده و بنیان خانواده، ایمان و اعتقادات جوانان نسل امروز و فردای جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند و با بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای، جامعه اسلامی را از درون متلاشی و به ورطه فروپاشی سوق می دهند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به آمار 60 درصدی طلاق در کشور گفت: در این شهرستان نسبت ازدواج و طلاق برابری می کند که این نتیجه به ورطه نابودی رفتن جامعه، و تزلزل پایه های خانواده ها توسط شبکه های ماهوره ای دشمنان می باشد.

وی مساله حجاب را نه یک مسئله شخصی بلکه مسئله جامعه دانست که بی توجهی به آن موجب تهدید جامعه است و تشریح کرد: خطر بزرگ ترویج بی بندباری در جامعه باعث در معرض خطر قرار گرفتن نسل آینده و ساختن آینده کشوز می باشد، چنان که دشمن اعلام کرده که برای سی تا پنجاه سال آینده مردم این کشور برنامه دارد.

تصاویر حماسه باشکوه مردم شاهین شهر در دفاع از حریم خانواده را اینجا و اینجا ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.