۰۸:۳۹ - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سازمان بین المللی مبارزه با پولشویی دام جدید نظام سلطه/ مسئولان با چشم بیدار و هوشیاری کامل این پیمان را بررسی کنند

فولادگر بابیان اینکه مسئولان با چشم بیدار و هوشیاری کامل برای رفع تحریم ها مراقب افتادن در دام جدیدی با عنوان پیوستن به سازمان FATF باشند، گفت: نظام سلطه در عمل اثبات کرده است که در موضوعات این‌چنینی همچون حقوق بشر استفاده ابزاری برای رسیدن به مطامع خود می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، در خصوص مسئله FATF در قالب «سازمان بین‌المللی مبارزه با پول‌شویی» اظهار کرد: در کشور ما قانون مبارزه با پول‌شویی همچون برخی از کشورهای جهان تدوین و تصویب‌شده است.

* استفاده ابزاری نظام سلطه از حقوق بشر

حمیدرضا فولادگر بابیان اینکه اگر سازمانی به دور از گرایش‌های سیاسی و هرگونه حب و بغض در این راستا عمل کند، مانعی ندارد، تصریح کرد: اما نگرانی ما از این سازمان به گونه‌ای است که این نهاد هم مثل قضیه حقوق بشر سازمان ملل یک حربه و وسیله‌ای برای نظام سلطه باشد.

وی ادامه داد: اگر نظام سلطه نگاه ابزاری برای مبارزه با پول‌شویی داشته باشد این خطر را دارد که زمانی که می‌خواهد مخالفان خود را از میدان بدر کند از این حربه استفاده ببرد و برای دستیابی به مطامع خود از قوانین آن سوءاستفاده بکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانونی که در مجلس نهم با عنوان قانون « مبارزه با تأمین مالی تروریسم » تصویب‌ و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، گفت: این قانون در کنار قانون مبارزه با پول‌شویی در کشور وجود دارد و ما هم اعتقاد داریم که نباید به تروریسم کمک کرد، ولی اگر نظام سلطه استفاده ابزاری از FATF داشته باشد این سازمان صلاحیت خود را از دست می‌دهد.

* تعاریف دوگانه از تروریسم

فولادگر بابیان اینکه تعاریف تروریسم از نظر نظام سلطه و جمهوری اسلامی متفاوت است، توضیح داد: در نگاه آن‌ها تعریف تروریسم به این معنا است که هر گروه و نهضت مقاومتی تروریسم هستند ولی ما معتقدیم تروریسم واقعی آن‌هایی هستند به‌عنوان ابزار نظام سلطه در حال انجام جنایت هستند.

وی القاعده و داعش را نمونه‌ای از گروه‌های تروریسمی عنوان کرد و افزود: هرروز شاهد جنایت‌های زیادی توسط این گروه‌ها علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع هستیم.

* برای رفع تحریم مراقب افتادن در دام جدید نظام سلطه باشید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید مراقب باشیم برای رفع تحریم‌ها در دام جدیدی نیفتیم، گفت: مراقب ورود به معاهده‌ای باشیم که ظاهر آن مبارزه با پول‌شویی است اما باطن آن دست‌یابی به بهانه‌هایی جدید علیه کشور برای وضع تحریم‌های جدید است.

فولادگر از مسئولان کشور درخواست کرد که با چشمان باز و دقت زیاد با موضوع پیوستن به معاهده FATF برخورد کنند.

* ایران حامی جبهه مقاومت است

وی در خصوص تلاش این سازمان برای عدم‌حمایت ایران از جبهه مقاومت و تقویت اسراییل گفت: نظام جمهوری اسلامی طبق موضعی که شفاف آن را اعلام کرده است رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و از انجام هرگونه اقدامی برای جلوگیری از گسترش و دست‌اندازی رژیم صهیونیستی فروگذاری نمی‌کند و از گفتن این حرف هم ابایی نداریم.

عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، اظهار کرد: هر نهضت و گروه مقاومتی که در مقابل صهیونیزم جهانی ایستادگی کند موردحمایت نظام ما است.

* FATF بهانه ای برای قراردادن حامیان جبهه مقاومت به تحریم‌های جدید

فولادگر بهانه‌تراشی‌های نظام سلطه برای اعمال تحریم‌ها علیه کشور را بی‌پایان عنوان کرد و گفت: همان‌طور که گفته شد بعد از مسئله هسته‌ای بهانه‌های حقوق بشر، توان موشکی و تروریسم را مطرح کرده‌اند و نگرانی ما نیز این است که به بهانه FATF حامیان جبهه مقاومت را وارد تحریم‌های جدید بکنند، لذا تأکید ما بر بیداری و هوشیاری مسئولان برای برخورد با این مسئله است.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.