۲۰:۵۳ - شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵

به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر؛

فیلمسازان اصفهانی، تقویت بنیان های خانواده را سوژه فیلم خود می کنند

اولین جشنواره فیلم کوتاه استانی شاهین شهر با مشارکت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر، اداره ارشاد شاهین شهر و اداره کل ارشاد استان اصفهان در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ فرهاد فرجی دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه استانی شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار هنرما گفت:  اولین جشنواره فیلم کوتاه استانی،  در سه بخش اصلی، جنبی و فیلمنامه نویسی در شهریور ماه برگزار می شود.

وی افزود: بخش اصلی جشنواره با دو موضوع  اشاعه فرهنگ شهروندی، تقویت بنیان های اجتماعی و تحکیم خانواده ، وهمچنین موضوع آزاد برگزار می شود.

فرجی گفت: در بخش فیلمنامه هم شرکت کنندگان می توانند فیلمنامه های ۳۰ دقیقه ای  با موضوع آزاد آثار خود را ارائه دهند و همچنین شهروندان شاهین شهر هم می توانند با ثبت آثار خود که با دوربین های خانگی و آماتوری آماده شده است در بخش جنبی جشنواره شرکت کنند که موضوع آن هم آزاد است.

وی با اشاره به نقویم اجرایی جشنواره گفت: علاقمندان تا یکم شهریور فرصت دارند آثار خود را ارائه کنند و آثار برگزیده تا پانزدهم شهریور اعلام  و جشنواره ۲۰ تا ۲۵ شهریور در شاهین شهر برگزار می شود.

وی افزود به برگزیدگان جشنواره جوایز نقدی و شاهین نقره ای اهدا خواهد شد. و علاقمندان می توانند آثار خود را بصورت حضوری و یا از طریق پست به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

منبع:هنرما

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.