۱۵:۵۹ - جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

رژیم سعودی با اقدامات منافقانه خود ادامه دهنده جنگ احزاب صدر اسلام است/ رضا خان با قانون کشف حجاب قصد مبارزه با اسلام را داشت

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: رژیم آل سعود در حالی که خود را خادم حرمین الشریفین می داند، با اقدامات منافقانه و کشتارحجاج در حرم امن الهی و زنان و کودکان بی گناه در یمن بر اساس مبارزه با اصل دین اسلام ادامه دهنده جنگ حزاب در صدر اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و تقدیر از حضور پر شور مردم شاهین شهر در راهپمایی بزرگ روز جهانی قدس و شرکت در نماز عید سعید فطر گفت: اجتماعات کوچک که به نوعی مانور قدرت محسوب می شود کشور را بیمه می کند.

وی جنگ احزاب در صدر اسلام که امروزه نیز مصادیق زیادی از آن قابل مشاهده است را جنگ با دین خدا خواند و گفت: بزرگترین غائله صدر اسلام جنگ احزاب بود چرا که همه بسیج شده و قصد داشتند با از بین بردن پیامبراکرم(ص) چراغ اسلام را خاموش و محو و نابود کنند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه اتحاد جماهیر شوروی (کمونیست) بدلیل ضذیتی که یهود و بویژه صهیونیست ها با اسلام دارند اولین کشوری بود که در سازمان ملل این رژیم جعلی را به رسمیت شناخت.

وی به تشکیل گروه های تروریستی و فرقه های ضاله از جمله وهابیت و بهائیت توسط انگلیس در میان کشورهای شیعه نشین اشاره و خاطرنشان کرد: خطر وهابیت و بهائیت از خطر دشمنان خدا بیشتر است چرا که نفاق شیوه کار این گروه ها و فرقه ها می باشد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به حملات تروریستی اخیر گروهک تروریستی داعش در شهرهای مدینه و بغداد اشاره کرد و افزود: رژیم آل سعود در حالی که خود را خادم حرمین الشریفین می داند، با اقدامات منافقانه خود حجاج را در حرم امن الهی و زنان و کودکان بی گناه را در یمن به خاک و خون می کشد که همه بر اساس مبارزه با اصل دین اسلام و ادامه دهنده جنگ حزاب در صدر اسلام می باشد.

وی فتنه سالهای 78 و 88 را نیز از دیگر مصادیق جنگ احزاب عنوان و خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 که هنوز اثرات اقدامات سران آن باقی است نیز اصل اسلام مورد هدف قرار گرفته بود.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به اقدامات حکومت پهلوی در مبارزه با اسلام و کشتار 2 الی 5 هزار نفر در مسجد گوهرشاد اشاره و تصریح کرد: گرچه رضا خان در موضوع کشف حجاب موفق نشد اما رضا شاه مبارزه با احکام اسلام را آهسته و عمیق آغاز کرد بطوریکه امروزه مسئله بدحجابی برای برخی افراد یک مسئله عادی قلمداد می شود

وی کسانی را که دانسته یا ندانسته در جهت اهداف دشمن حرکت می کنند را پیاده نظام دشمن دانست و افزود: فرزندی از سلاله رسول اکرم(ص) در این گوشه از دنیا قیامی را علیه دشمنان آغاز کرد و در سال 57 به ثمر رساند و چراغی را روشن کرد که براحتی خاموش نخواهد شد.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه به آغاز هفته فرهنگ مالیات اشاره کرد و گفت: پرداخت مالیات از قوانین جاری کشور است و نباید همه ذخایر کشور که حق نسل آینده می باشد بی رویه استفاده شود.

One Response to “رژیم سعودی با اقدامات منافقانه خود ادامه دهنده جنگ احزاب صدر اسلام است/ رضا خان با قانون کشف حجاب قصد مبارزه با اسلام را داشت”

  1. باسلام از پایگاه خبری مهر صبا دیدن نماید .باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.